bezuvjetnaljubav

26.01.2009., ponedjeljak

Moja ljubav!

Tiho lezim i slusam svoje srce kako kuca
sve iznad mene se otvara, kao da nebo na pola puca.
Puka tisina vlada i potpuno je mrak
tek u daljini zvijezdica mala sjaji i daje mi znak.
Tad se dogovorim s tijelom mojim nek odmori malo
Idem napravit ono do cega mi je oduvijek stalo.
Poletih tada slobodan u visinu k zvijezdici mojoj
da uzivam u ljubimici svojoj.
I kada uletih u svijetlost tu sjajnu
rastopih se od ljubavi i spoznah svih tajni tajnu.
Tajnu sto samo Svjetlost moze covjeku dati
tajnu koja brise tugu i neda nikome da pati.
O ljubavi rijec je bila
trebalo ju je samo bilo naci jer se dobro skrila.
Duboko,visoko u svakome ona zivi i ceka
kad ce je probuditi netko iz daleka.
Pa ako treba i sa zemlje na nebo da se ide cak
treba ici iako put taj nije lak.
Al na kraju puta tog slijedi sjaj i ljubav sama
tad sve postaje samo ljubav i nestaje tama.
Ljubav je jedna sjajna zvijezdica na nebu
vjecno ce sjati za mene kad god osjetim potrebu.
I ja cu za nju uvijek biti tu i budan bdjeti
za nju se boriti i uvijek k njoj htjeti!
Voljeti cu i dalje do bola
preko svih planina sve do morskog mola.
Samo nikad ni sekundu necu stati
niti mrznji da pobijedi dati!

<< Arhiva >>