bezuvjetnaljubav

20.01.2009., utorak

Tiha patnja!

Od pocetka ovog zivota se pitam
ima li smisla da se i dalje kroz zivote skitam?
Da trazim ljubav i hvatam rukama obicnu sjenu
nadajuci se da cu te sresti bar u trenu.
Znam da te volim i zbog tebe zivim u nadi
molim te mi dodji da me prodju ti jadi.
Boze zaboravi pravila karme i uzroke i posljedice
jer ja tako jako zelim da joj vidim bar lice.
Da mi energija ozivi u srcu i dusi
da mi se izgradi opet sve u trenu, sto se u tako dugo rusi.
Pa se zajedno ona i ja zagrlimo i stopimo u jedno
da shvatim kako pacenje kroz zivote bilo je vrijedno.
Volim te ma tko god ti i gdje god bila sada
ja imam ljubav za tebe i cuvam se od svjetskih jada.
Nedam da me iskoriste i u roba laznih ljubavi pretvore bludnici
zivim cisto u vjernosti tebi u ovoj zemaljskoj ludnici.
Ne bojim se samo tebi reci volim te
srce mi za tebe kuca, javi mi se molim te!



<< Arhiva >>