bezuvjetnaljubav

30.01.2008., srijeda

Susret s Lamom!

Sjecam se prije par godina sam bio kod Lame
to je nesto najljepse u zivotu ljepse nego djetetu u krilu od mame.
Nevjerujete? Nisam ni ja dok nisam usao u dvoranu ljudi punu
svi na podu su sjedili a Lama na bini ogrnut u zlatnome runu.
U biti nije bilo runa vec sam ja to tako vidio
za mene je bio dobri kralj koji mi se odmah svidio.
Sjecam se i molitve koju nikada zaboravit necu
energije sto mi kroz kicmu protekla i tu neizmjernu srecu.
Shvatih tko ili sto sam ja da se imam pravo u zivotu ljutiti i suditi
trositi vrijeme na gluposti, bolje je svima ljubav nuditi.
Netko ce je prihvatit a netko odbiti ko i ja nekada grubo samo
jer lakse je psovati okrenuti glavu i otici negdje tamo.
Samo dokle tako srce ce da izdrzi
ljutnja i zlocestoca samu dusu do temelja sprzi.
I tada srce samo i golo u sred zime se steze i postaje kamen
jedina sansa je da se netko pojavi i upali ponovo dusin plamen.
Tad opet sve ide iz pocetka samo s iskustvom novim
i tad se zna da nece vise nikada putem ovim.
Jer netko i ne uspije u jednom zivotu da se dva puta rodi
netko pati cjeli zivot u ljutnji, psovanju i gluposti jer to je sad u modi
nece da ju napusti otvori oci i zivi u slobodi!
Tako je meni Lama pomogao i pokazao pravi put
vise ne psujem, ne vicem i nisam na nikoga ljut.
Zao mi je samo kad nekoga vidim kako vrijeme gubi i uzaludno vice
znam kako je tesko pa mu u mislima posadim sjemenku koja u ljubav nice!
Molim se zato za sve da ljutnji u srcu nedaju rasti
na taj nacin ce razum prevladati i ljubav ce kao lotus u srcu cvasti!
Zahvaljujem se Lami Ole Nydhal za molitvu i pomoc u zivotu
da otkrijem pravu vrijednost i ljepotu!

<< Arhiva >>