bezuvjetnaljubav

08.01.2008., utorak

San sto sam sanjao

Dok te gledah pokusavah saznati sta mislis sada
tad podignes pogled prema meni a ja spustih glavu jer za me si premlada.
Okrenuh se na drugu stranu a ti kazes cekaj malo
zar ti nije do mene stalo?
Odgovorih nije mi stalo ni malo, da bih je odbio od mene
ona rece lazes ti bojis se svoje zene.
I tuga i smjesak padose mi na lice moje umorno od misli ludih
nesmijem priznati da ju volim u svojim mislima se i sam cudih.
Hm a zasto ne bi smjeo i zasto ju ne bi volio
uto mi suza krene jer nisam odolio.
Ona mi tad pridje i stavi ruku svoju na moje desno rame
i kaze: znam ne zelis u zivotu nike drame.
Ako me i volis to je ljepo jer i ja tebe volim isto tako
nemoramo biti zajedno ostacemo prijatelji, al nece biti lako.
Htjedoh da se ubijem tada
zasto sam ozenjen i zasto je ona tako mlada.
Tad me je poljubila u obraz njezno i zagrlila kao brata
osjetih kako mi zivot kuca na vrata.
A ja sam zakljucao i izvukao kljuc iz brave
da bih se ogradio od ljubavi prave.
Bez oklijevanja prihvatih prijateljstvo njeno do kraja zivota
mozda kad umrem ce mi pripasti njena ljepota.
Ni onda nije prekasno
kad se ljubi iskreno i strasno!

<< Arhiva >>