četvrtak, 27.11.2014.

STVARNO I JA

STVARNO I JA
Snaga i sile usklađene u organizmu daju moć razumu kada misao oslobađa intelekt kojim znaš sve.
Sve što JA radim budan, uvijek ima neki cilj, bez smisla i svrhe u odnosu na slobodu tijela kojim se ostvarujem.
Tijelo imam za stvarno, a sve ostalo je stvarnost koju razumijem, znam ne znam ili umjesto apsolutno logičnog umišljam nešto drugo.
Za tijelo najbitniji su fluidi krv i limfa, jer su direktna veza opažanja osjetila i oslobađanja intelekta u svakom novom trenutku.
Jasnoću imam nultom točkom um prisutnost zadržavanja pažnje u njoj bez obzira na želje koje nameće energija psihe.
Stvarno jedno nema dvojnika, apsolutno je logično, jasno, realno, objektivno, istina, doživljaj.
Od punjenja i više sila mijenja se gravitacija.
JA sam samo najviša sila ili želja tijela.
Majka me naučila u djetinjstvu na punjenje tijela zbog duše i sada imam problem psihe, zbog slobodnog mišljenja mentalnim subjektom, kroz umišljanje uživanja, protiv razuma samo ostvarenja životom.
Kada u tijelu nema punjenja JA potpuno razumijem tijelo i prirodne potrebe. Želje punjenja su mentalna psiha i subjektivno reagiram.
JA mogu raditi svašta samo ne na štetu tijela.
Problem je što sam JA stvarnim tijelom sa ulogom čovjek u društvenom sistemu, datum, ime, broj i sve drugo administrativno i zakonski u državnom registru, zbog kulture razuma i svijesti prema karijeri, protiv razuma logike što realno i objektivno meni treba za zdravlje i vitalnost.

- 21:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.