subota, 27.09.2014.

JA

JA
Sebičan čovjek bez intelekta slobodnim znanjem, uživam u zarobljenim informacijama uma i energiji koja mi snagu daje, ali oduzima moć.
Ja sam čovjek duša koja se želi maziti u osjećanjima jačih emocija od sjećanja, mašte, u intuiciji bez doživljaja, jer realnu logiku ne doživljavam objektivnim tijelom.
JA sam protiv vremena i zbog toga starim, jer duša strpljivo čeka kraj za vraćanje u raj nirvane pojave koja umire.
Za mene je vrijeme mentalno zadržavanje u subjektivnoj želji za afirmacijom i karijerom naprednog uma u društvu mnogih koji žele slično.
Do rođenja tijelo bez ja je pokazalo stvarno znanje puta samoostvarenja u životu, od kreativnosti inspiracijom informacija opažanja, od realne inteligentne logike svih slika, razumijem potrebu oslobađanja intelekta zbog znanja.
Mene su navikli da bez znanja uživam tijelom.
U društvu je potrebno nasilje, što nije moguće bez energije i punjenja.
Za razliku od materije stvarnog tijela, primitivna pojava punjenja u njemu nije postojana, jer ne oslobađa informacije.
Biće bez uloge čovjeka znanjem oslobađa vrijeme i tako ga realno prati inteligentnom logikom u doživljaju bez sebičnosti, jer se sve odvija nulom prostora u trenutku.
Samo slobodan hidrogenium ima logičnu vezu sa inteligentnim izvorom, skladnim sjajem znanja u odnosu na svijetlost.

- 04:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.