ponedjeljak, 25.08.2014.

JA

JA
Za boravak u nultoj točki, svakog trenutka sam bogatiji znanjem, tako što ne moram trošiti vrijeme na misli, kad je sve u prirodi logično u meni stvarno iskustvo.
Kažu vrijeme je najveće bogatstvo, kada umjesto novca sebe ostvaruješ stvarnim sjajem krvne slike i ne stariš.
Slobodno mogu misliti svašta, ali kada je u pitanju krvna slika, ne želim mijenjati prirodan karakter ponašanja gena kojim se ostvarujem u životu tijelom. Zato tijelo punim samo čistim sadržajima, zrakom, destiliranom vodom i sokovima od svježeg voća i povrća. To je ujedno najveća mudrost bez uživanja u slijepoj ovisnosti od materije.
JA sam spasitelj ili mučitelj u živom organizmu tijela kojim se predstavljam u životu.
Preko sjemena nosim kodirani genetski kod, koji prenosi volju i sjaj svakoj stanici tijela, jednostavno preko gena u krvi.
Stanice tijela grade organe i njihove funkcije, one ne šetaju, ali zato služi krv i limfa.
JA sam u ulozi najveće stanice tijela, kao vodič, matica, inspiracija, afirmacija, sve u životu pozitivno ili negativno.
Sa osjetilima imam najbržu vezu, ako prirodno boravim u trezoru gdje se čuva genetski kod (pin).
Od moje budnosti prisutnom pažnjom ovisi logično ponašanje u odnosu na nultu točku biološke libele.
To je tjesnac grla gdje se čiste geni u krvi. Ulogu čistača imaju tiroidne žlijezde prirodnim jodom.
Živi organizam tijela stvarno je red čistim sjajem i pravda u odnosu na jedno fizičko svojstvo materije u svakom stanju.
Logičnom inteligencijom JA sve znam ako ne mislim drugo.
Od inteligencije i svijetlosti imam samo trenutak za pogled logične prirode i jednovremeni uvid, brzinom 24 jasnih slika.

- 04:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.