subota, 16.08.2014.

ŽIVOT I JA

ŽIVOT I JA
Stvarno je inteligentno samo prostor, kao crni objekt pred ogledalom noću. Sve što se imenom zove, stvarnost je s pojavom, kao slika u ogledalu danju.
Zbog suprotnosti u životu, iz moje perspektive, sunce i sjaj na vodi su meni stvarnost koju trebam stvarno potvrditi čistom krvnom slikom, ne kao izuzetan čistunac, nego samo ljudski prirodnim karakterom ponašanja.
Fora je zadovoljstvo i da nitko zbog mene nema problema.
Život i JA jedno usklađeno u nultoj točki percepcijom volja, no to nije uvijek tako.
Život stvarno čista svijetlost.
JA želim sjaj prirode i često mislim o uživanju.
Umjesto sjaja u čistoj krvnoj slici, tijelo punim svačim i naravno usporim krv, opažanja, razum, logično i jasno znanje.
Život ne može bez mene niti JA bez njega. On bezuvjetno voli, JA više želim, tako se dijelimo i karakter me stalno upozorava, da s mojim ponašanjem nešto nije u redu. Međutim, navike su čudo, moje slabosti i neznanje kada je u pitanju ovisnost.
Kad mislim želim ovisiti od nečega u čemu uživam, a u stvari materija je jedno kad se služim percepcijom stvarnih potreba i moći, jer tada znam što je logična potreba tijela.
Živi organizam tijela u životu, sebi je najbolji bez punjenja koje mene čini mentalnim i ovisnim od psihe, a u stvari trebam ovisiti od materije tijela direktno.

- 08:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.