bez obrva

petak, 19.05.2006.

KOKA 2: ...

danas me baš ne brine toliko šlauf sala. pijem eis kafe. pušim cigaretu. dan će mi biti ispunjen pizdarijama. da pogodim. oprati ću zube, suđe, dasku od prozora. ma cijela noć je bila bolesna. sanjala sam da mi netko reže pičku sa škarama, i ja to sve gledam sa strane. da mi je znati što to točno znači. obično šetam po nekim čudnim gradovima, ali do sada nikad nisam bila na rezanju pičke. možda trebam pod hitno uhvatiti inspiraciju za slikanje koja kao da je nestala...pretvoriti ću se u domaćicu. ne gine mi ta uloga ako ovako nastavim. perem, čistim, spavam...još mi samo trebaju djeca da trče okolo i muž. mislim da moj dragi već ima takav scenarij u glavi, ali ja bih radije bila među tisuću ljudi i s bocom vina u rukama i ljuljala se s nekim nepoznatim ljudima na stageu. zaboravila bih tv program koji znam napamet, i ne bih gledala svaki dan seinfelda. kada dođem u rijeku, pucati će me nostalgija za dragim. misliti ću na njega, vjerojatno sjedeći na kavi s frendovima i slušati tračeve ili planove gdje ćemo ići van. kao da mi je neki kurac u guzici (što i ne bi bilo loše), ne znam gdje bih najradije bila. znam da će biti super kad se vrati moja koka 1 iz milana. s njom mi nije dosadno čak ni kada sjedimo i šutimo jedna pored druge. večeras bih se tako željela napiti i izaći van. no kurac od toga. dragi ide van i bolje da ni ne spominjem kamo, a ja sam osuđena sama na sebe. nekad mi ga je iskreno pun kurac. ok, možda i ja pretjerujem, ali uvijek sam si mislila da ću si naći osobu koja će me pokrenuti, s kojom ću uživati negdje na nekom mjestu. kad bolje promislim ja i moj dragi nismo nikad sami izašli zajedno. možda je to cijena veze na daljinu? najbolje će biti da si ja sama pročačkam pičkicu i sama naiđem na odgovore koji me muče već nekoliko mjeseci. ja sam oduvijek bila jedna od cura koja je bila okružena s masom ljudi, neprestano negdje. pa dobro, nisam se samo ja promijenila ove godine. svi su se nešto osamostalili ali ne vjerujem da im je bolje nego meni. znam da će nešto puknuti. da ću se ubrzo osloboditi ovih misli. želim uživati u životu. želim vrištati i smijati se. raditi na sebi. stvarati svoje kultove. ja sam ja.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 10:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>