< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Ovaj put, samo ja....

zovem se...pa dobro, ja samu sebe ne zovem, ljudi me zovu....
prebivaliste: CENTAR SVETA, BOROVO NASELJE....
u horoskopu sam

inace, jarcevi su: Pravi pravcati goniči robova, veruju u sudbinu do zadnjeg slova, reč ''oprostiti'' ne postoji u njihovom rečniku, prodali bi guzicu za društveni status.



JARCEVI U KREVETU:Jarac je realista do srži. Sva nebeska blaga želi da dobije još ovde na zemlji i zato stvara mali svoj raj, u kome najbolje komunicira sam sa sobom. Ozbiljan je, bez strasti i osmeha. Kod njega često izostaje vrhunac i zato se ne preporučuje strasnim osobama.

Friends

lesi i miki
nora
maja
coki
johnny

GLUPARIJE....

pa ja imam MSN....vauuu....

jupi....hura...jeeee....

andjelkaaa@hotmail.com

pa ako se ko udostoji javiti.....:D






I am 47% loser. What about you? Click here to find out!









I am going to die at 73. When are you? Click here to find out!



The Stupid Quiz said I am



PROVALE BY III-1

RANKA: Ko je Novak Djokovic?? Sta on peva???

JOSIC KAO ACO: Slusam istu muziku kao ja.

RASPRAVA NA LOGICI:
Ako se vratimo u proslost i ubijemo svog dedu, da li cemo se mi roditi?
MARKO: A sta ako deda ubije nas?

PEKO: Mozda sam ja u drugoj dimenziji lep?
JELENA: Mozda ja u drugoj dimenziji imam sise...

PROF. PUSKAR: Pa dobro, kako je u bolnici?
MILAN: Smrdi.

ANDJELKA (na hemiji za neki crtez): Sta je to? Lici na mrkvu...
PEKO: To je elektrolitna mrkva...

PROF. DOBRIJEVIC: Kakvu energiju dobijamo iz ugljenih hidrata?
PEKO: Vazdusnu.

PROF. PISKO: Hrvatski ban iz prve polovine 19. veka, Dragutin...?
ALJOSA: Dragutin Tadijanovic!

ALJOSA: Idemo na maturalnu u Dalaj-lamu!

PROF. LIKOVNJARA: Skinite s interneta, al' pazite na viruse, bale i te bolestine!

ALJOSA: Jel Zimbabve drzava il grad?!

PROF. LIKOVNJARA:
Sad me oci i usi bolu!

PROF MRVA: Pa znamo sta je na Triglavu?
ALJOSA: Osiguranje?!

PROF MRVA DRAGANI:
Jel to kod tebe u Markusici ljubavna pesma postaje domoljubna?!

PEKO: Nesto tu nije cisto...Mozda je luda? Pa ona posti!!!!

VUKICA:
Grad u Nemackoj - FRANKFRUT!

VELIBOR: Ko ce?
LAKICKA: Rodilo mu voce!

LAKICKA: Zasto sam ja dobila ovaj cudni papir?
VELIBOR: Mozda zato sto si ti cudna?

JOSIC: Pesma je u pocetku bila nerazumljiva...MISLIM ONO!

DRAGANA: Revolucija je propadanje!

ALJOSA: Ja sam leptir. Jedno vreme sam bio u kakuni!

MOMIR: Moze biti ugao od -3579°...

ALJOSA: Padeziranje...

DUSAN: Sad smo ja reko!

NATASA: Puno je putovao s Austrijskim carstvom...

DUSAN (pise po tabli):Pomislim ili promislim?
ALJOSA: Promislim. P!!!
DUSAN: Nemoj zezat! P!

PROF. MRVA: Evo ih sintagme, Bog ih ubio!!!

LAKICKA: Zivicki su se kosti razmnozile, sad ih ima duplo!

NORA: Klavir je gudacki instrument!
(posle par minuta): pa ima zice!!!

PROF. MRVA: Petre, molim te, nemoj se igrat i pjevusit jer smo se izgubili u recenici!

PROF. LIKOVNJARA (otvara): Sad cemo mi nekom depilirati brkove!

ACO ODGOVARA ISTORIJU: ...Luja 15-og je nasledio Luj 14.

PROF iz NEMACKOG: ...u prvom razredu kao i da nemate nemacki, uci se ja se zovem mama, tata, brat, sestra...

PROF iz NEMACKOG: E, a koliko vi imate godina? Koje ste vi ono godiste, '98?

BIDZA: Ja ne mogu ni da pretrcim ulicu, nikad ne znam kad ce mi noga zatajiti...

BIDZA: Boga ti, oni sto boluju od rahitisa, izgledaju kao probni jahaci u tvornici buradi...

BIDZA (zrna odgovara): Ajde Zrno, reci ti meni nesto onako sestrinski...

BIDZA:Vi subotom i nedeljom umesto da se naspavate samo izlazite, setate, koljete... svinje, a skola vam je zadnja rupa na svirali...

BIDZA:Tu u ovim arterijama krv sikne pa sporije curi, pa opet sikne, pa opet sporije curi...

BIDZA:...ma sami uzmite, nece vam Bog nista dati...

BIDZA:...izvolite i prepisujte i uzivajte....

BIDZA (objasnjava slepljivanje eritrocita):ova dva ce se tacno upasovat...

ZRNA (objasnjava neuro-misicnu sinapsu): ...a ovde nesto kao acetil-holin...

VEROUCITELJ: U Osijeku ima 2500 srba, ja licno znam jedno trojicu...

VEROUCITELJ:Ja volim uci u dzamiju, samo sto nisam imao prilike...

VEROUCITELJ:Ma ta Pamela (Anderson) ima tri side...

VEROUCITELJ (objasnjava sta je nesvesni greh): Znaci ja, npr, pomislim da nekog ubijem, pratim ga mesec dana da ga nadjem i utepam ga negde u mraku...

VEROUCITELJ:Svi ti rakovi dolaze od stresa...

VEROUCITELJ:Srbin je i dalje srbin bez pravoslavlja...to je kao auto bez tockova i masine, i to je auto. Lepo iza pise ŠKODA...

VEROUCITELJ: Nijedan hriscanin nije anoreksican-jeste videli anoreksicnig hriscanina? Normalno da niste!

VEROUCITELJ: Kad se molite, ili sapucite ili mislima izgovarajte, da bolje udje u srce...

BAGA: Lupio mu amneziju!

ZIVICKA: Selo u severo - juznoj Africi...

ZIVICKA: Pacetin je u Srbiji!

nedjelja, 09.09.2007.

...subota...

...bese prejebena! verovali ili ne, ja nisam popila kap alkohola! celo vece sam pila sprite (nerazredjen sa vodkom!) i sok od jabuke...u vadisu se isplesala ko niko zivi...mislim da su ljudi mislili da sam mrtva pijana...al nisam, ozbiljno!
razlog tome je prosli vikend kad sam dosla kuci odbijena od zivota...strasno...

inace, pocela je skola...neeeccccuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
leto je bilo previse dobro da bi sad pocela skola! jos i zima vani, covek ne moze ni izaci ispred, prvi dan poceli upisivati ko fali, tako da nema ni bezanja...UZAS!!!
jedina dobra stvar su ovi klinci (jer idemo u smenu sa prvim razredima!) sve neka slatka deca...mislim nisam ja pedofil, samo se tako cesljam...:)
pusa, andjelka



| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.