utorak, 16.11.2010.

Ja odlazim

Podne ce prozor zatvoram
ja odlazim,zvono da zazvoni
sa kanpanela necekam.
I neljuti se ljubavi,
dok u crnoj noci korake svoje
brojim.Ne ljuti se ljubavi, sta
bez pozdrava ja odlazim, bez
one rijeci zbogom,jer ti je nisi
smijo cuti.Znas pored mene
crna noc se sprema.Ne ljuti
se ljubavi, sta bez tebe
odlazim,tamo negdje u
nepoznatom gradu, zalut cu.

Tamo mozda netko osmljeh mi
pruzi,onaj koji sam morala
kriti.Osmjeh nepoznati, koji
za mene puno ce znacit.
Toj nepoznatoj osobi tamo
negdi u prolazu toplu rijec
cu ostavit, ta rijec od srca
ali ipak nepoznato,sakriveno
nepoznata osoba nece znati.
Tamo negdje pozdrav cu pisati
jednoj nepoznatoj osobi sa
osmjehom a,premda tugu
u sebi da nezna cu krije.

I nepoznata osoba vjeruj mi
ona nece to primjetit.A ti
ostani tu, ne trazi tugu jer
otisla je sa menom.Ostani tu
osmjeh moje se ugasijo kao
plamen koji je gorijo,i svati
da za mene tu mjesta nema.
I ne ljuti se sta odlazim bez
rijeci tiho osmjeh, toplu rijec
tamo negdje ja ostavit cu, i
znam u nepoznatom gradu
gdje cudno ce me prolazinci
gledati,ali sa osmjehom i
i toplom rijeci ja cu ih pozdravit.

- 13:35 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

poezija

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis