srijeda, 05.11.2008.

Ne ljuti se

Znas da odlazim, i neljuti
se ljubavi, dok u crnoj noci
korake svoje brojim.
Ne ljuti se ljubavi, sta bez
pozdrava ja odlazim, bez
one rijeci zbogom,jer ti je
nisi smijo cuti.A ti ostani tu,
gdje za mene nema mjesta,
na toj livadi,gdje moza tvoja
je sreca.Jer u meni,pored mene
crna noc se sprema.
Ne ljuti se ljubavi moja,sta bez
tebe odlazim,tamo negdje
u nepoznatom gradu,zalutat cu.
Tamo mozda netko osmjeh mi pruzi
onaj,koji sam morala kriti.Osmjeh
nepoznati,koji za mene puno ce znacit.
Toj nepoznatoj osobi tamo negdi
u prolazu toplu rijec cu ostavit, ta rijec
od srca, ali ipak nepoznato,sakriveno
a nista nece znaciti.
Tamo negdje, pozdrav cu pisati,jos
jednom nepoznatoj osobi sa osmjehom
a, tuga u meni ce se kriti.I nepoznata
osoba vjeruj mi ona nece to primjetit.
A ti ostani tu, ne trazi tugu jer otisla je
otisla je sa menom.
Ostani tu,osmjeh moje ugasijo se kao
plamen koji je gorijo,i svati da za mene
tu nema mjesta.
I ne ljuti se sta oslazim bez rijeci tiho
osmjeh, toplu rijec tamo negdje
ostavit cu, u nepoznatom gradu gdje
lutat cu,i znam cudno ce me prolazinci
gledati,ali osmjeh i toplom rijeci
ja cu ih pozdravit.

- 21:29 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

poezija

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis