My fucking life13

16.08.2006., srijeda

Ej ljudovi... evo mene opet. Zutra idem na more ti bogaca v jenom mesecu prešla bum celu hrvašku... Idem z tetom v makarsku jep... Z njom je iti suuuper nekam znate ona je mojim sestričnama kupila se stvari v benetonu u iznosu od 800 kn. a one joj isto dojdeju kak i ja ajde da su joj čerke mislim zakon je. Ve bu siguno mene pustila sikam mene bi starci valjda pustili sam do pol noći, a ona bu me pustila do da očem. Kaj da rečem. Jen dan bumo dišle i do dubrovnika. Mislim da bu mi genijalno ljudovi moji, genijalno... Kak sam srečna nem mogla zaspati, a krečem tek zutra z zagreba v 11 v noći jer ona je iz zabrega. Nadam se da bu te uspeli prevesti par reči to vam ja tak namjerno pišem... Čujemo se zutra idem se z frendicom vozikat i moram do dučana kaj si kupim pareo, kremu za sunčanje i takša sranja...

- 13:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni
Ime:Elizabeta
Prezime:Kraljić
Nadimak:Beta
Mjesto stanovanja:Čakovec
Datum rođenja:25.07.1993.
Škola:I. O.Š. Čakovec
Volim:sladoled, telkač, *****, mobitel, komp, zabavu, žestice, cigare, gluposti, putovati,
Ne volim:ŠKOLU i se u vezi nje osim frendova, sebične ljudove, one koji misle da su sami na svetu......
Naj frendice:Tanja, Ana D, Tea, Ela i skoro se curke iz razreda
Naj frendovi:David, Tin, Matej S, Valentino i si kaj su malo opičeni kak ja!!!
Br. moba kaj bu te me zajebavali:Moš si mislit
Hoby:Mažuretkinje, smišlam pjesmice (razne)
Vrsta pjesma koje slušam:Se osim narodnjaka i one kak su npr. Škoro, Thomson i sl.
Kaj bi štela jemput napraviti:Ima tolko toga npr.:Tak se napiti kaj nem došla k sebi bar 1 tjeden, ali dok bu trajala škola, pobeči od hiže na mesec dana...
Kaj nem nikad napravila:Nem probala drogu, nem odišla za časnu sestru, nem fkrala ili nešt takšega jer si baš ne planiram život v reštu...
Naj glumica:Hilary Duuf, Mary Kate i Ashley Olsen...
Naj glumac:Brad Pitt...
Naj pjevačica:Hm... pa tolko ih ima kaj neznam koje da napišem
Naj pjevač:Isto tak
Ima još tolko toga no meni se neda ve se to pisati vidli bute ak' bu te čitali moje postove i komentirali!!!
Pjesme (razno)
Hips don't lie

Ladies up in here tonight
No fighting, no fighting
We got the refugees up in here
No fighting, no fighting

Shakira, Shakira

I never really knew that she could
dance like this
She makes a man wants to speak
Spainsh
Como se llama (si), bonita (si), mi
casa (si Shakira, Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and kip on
Reading the sings of my body

And I'm tonight
You know my hips don't lie
And i'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is
perfection


Hey Girl, I can see your body
moving
And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you dancing

And when you walk up on the dance
floor
Nobody cannot ignore the way you
move your body, girl
And everything so unexpectcd the
way you right and feft it
So you can keep on shaking it

(ref 1x)

Oh I know I am on tonight my hips
don't lie
And I am starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is
perfection
Shakira, Shakira

Oh boy, I can see your body moving
Half animal, half man
I don't, don't really know what I'm
doing
But you seem to have a plan
My will and self restraint
Have come to fail mow
See, I am doing what I can, but I
can't so you know
That's a bit too hara to explain

Baila en la calle de noche
Baila de la cailla de da

Baila de la calle de noche
Baila de la cailla de da

Ref 1x

Senorita, teel the conga, let my see
you move like you come from
Columbia

Mira en Barranqilla se baila as, say
it!
Mira en Barranquilla se baila as

Yeah
She's so sexy every man's fantasy
a refugee like me back with the
Fugees from a 3rd world country
I go back like when' pac caried
crates for Humpty
I need a whole clup dizzy
Why the CIA wanna watch us?
Columbias and Haitians
I ain't guilty, it's a musical
transaction
No more do we snatch ropes
Refugees run the seas' cause we
Own our own boats

I'm on tonight, my hips don't lie
And I'm starting to feel you boy
Come on let's go, real slow
Baby, like this is perfecto

Oh, you know I an tonight and
my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
The attraction , the tension
Baby , like this is perfecction

No finghting
No finghting
(SHAKIRA)









Zovem da ti čujem glas

Mislim na tebe
sunce izlazi
Dal' ti falim
kao meni ti?


Misli na mene
da te podsjete
što smo bili jedno drugome

Promjenila sam se
Nečeš me prepoznati
Kad ti kažem koliko značiš mi

Zovem da ti čujem glas
da te podsjetim na nas
da te pitam kako si
što je novo ljubavi

Zovem da ti kažem sve
tvoja sam i volim te
I da nemam nikoga
samo tebe jednoga



Mislim na tebe
sunce izlazi
Dal' ti falim
kao meni ti?

Promjenila sam se
Nečeš me prepoznati
kad ti kažem koliko značiš mi

Ref 3x
(ANTONIJA ŠOLA)








Dani California

Gettin' born in the state of Mississippi
Papa was a copper and her mama was a hippie
In Alabama she would swing a hammer
Price you gotta pay when you break the
panorama
She never knew that there was anything
more than poor
What in the world does your company
take me for?

Black bandana, sweet Louisiana
Robbin all the banks in the state of indiana
She's a runner, rebel and stunner
Hunt em everywhere sayn baby whatcha gonna
Lookin' down the barrel of a hot metal 45
Just another way to survive

California rest in peace
Simultaneus reaelase
California show your teeth
She's my prietess, I'm your priest, yeah, yeah
She's a lover baby and fighter
Shoulda seen her coming when it got a little
brighter With a name like Dani California
Day was gonna come when I knew I was gonna
mourn ya
A little lotus, she was stealin' another breath
I love my baby to death


Who knew the hardest side of you?
Who knew what others tried to prove?
Too true to say good by to you
Too true too sad, sad, sad...

Twist of fate a, gifted animator
One for the now and eleven for de later
Never made it up to Minnesota
North Dakota man was a gunnin' for
the quota

Down in the badlands she was savin' the
best for last it only hurts when I laugh
Gone too fast...
(RED HOT CHILI PEPPERS)