< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Paaa... stavit cu neke slike nakita kojeg radim! I pisati sta mi se dogada...

O meni

Ovako, zovem se Elizabeta. Rodena sam 16.4.1992 u Zagrebu, u bolnici Sveti duh. Sad imam 14 godina, zivim u Zapresicu gdje idem u 8.b razred OŠ Ljudevita Gaja. Ucim engleski, talijanski i njemacki, treniram taekwondo, ali vrijeme najbrže trošim kad radim nakit od fima, perlica...okvire za slike, i slične stvari! Naj frendice su mi: Milka, Vedrana, Tihana i Matea (sve su poprilicno lud ).
VOLIM: sve sto ima veze s fimom i perlicama, svoje frendice, svoju sestru, starke (imam plave) , sladoled, spavanje......
NE VOLIM:pedere, šminkere (mislim na decke, fuj to je nedopustivo), skolu, luk, cigarete (najodvratniji smradovi), .....
MRZIM: pitanje:"di ces se upisat?" ...e pa htjela sam u primijenjenu al mi starci ne daju mad , oni bi gimnaziju za koju nemam bodova, sam Bog zna kaj cu sad. I mrzim nosit naocale.
Slušam stvarno svasta, najviše strano RHCP, i hitove kaj se vrte po mtv-u i vivi!
I to bi uglavnom bilo to! smijeh







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

OBAVEZNO POSJETITI smijeh
Kreativni blogovi:

AMORFIA
ANABEL LEE
ANGELSPRING
ANNIE
AUDRY
AZRA
BEADERICA
BEKY
BJORKICA
CHARMBRACELET
CORDELIA
CREATIVGIRL
CRNA OFCA
ELEKTRA
EVENSTAR
KITTY
KONTESA
GILLERA
GLAMOURGIRL
HILARION
ICY
IGNIS
IPSIKSILON
ITHILNEN
KIKICA
LORIEN
MALAZA5
MAYA
NADA
NASMIJANA
PINKEYE
RAMAJANA
RAVEN
SALIKA
SANDA
SEASCAPE
SMART
TIPPY
VANA
VANJA
ZELENA

Moj najdrazi hobby shop, u kojem kupujem skoro sve!
NB HOBBY & ART


I jos neki ljudi:

IVANA- luđakinja iz mog razreda

VICKY- trenira samnom i jaaako puno prigovara

DAN- ide samnom u razred, dobar blog

LANA I MIRNA- cure iz moje škole

MAYA I DORA- neznam kaj da napisem

VIRIN- moja naj podržavateljica

STELA- neshvacena cura iz moje škole

MATEA- majmuncić koji voli košarku (bježi ako imas čokolade)

LORENA- cuuura iz moje skole

LUCY- i jos jedna cura iz moje skole




srijeda, 17.01.2007.

Malo drugaciji post

Evo ljudi ovaj je post potpuno drugaciji od ostalih!
Ivana mi je predala neku (kako ona kaze) štafetu i sada vam moram reci 5 stvari koje o meni niste znali!
Pa evo ih:

1. Rodila sam se s dosta kose, i među svim tim dlakama na glavi bila je i jedna sijeda! Jos ju imam, strasno me zivcira, iscupala sam je vec valjda 100 puta, ali ona svaki put ponovno izraste!!!

2. Prvi puta sam vidjela tatu kad sam imala 4 mjeseca jer je on bio u ratu, nesto kasnije kad je dosao kuci pitao me gdje je tata a ja sam lijepo usmjerila svoj mali prstic prema telefonu!

3. kao mala igrala sam se sa nekom klinkom koja se zvala Fata, obozavala sam ju! Kad bi me netko pitao kako se zovem ja bi odgovorila Fata!!! Sramota!!!

4. Ima jaaako puno hrane koju ne jedem! Mrzim sve salate, poriluk, gljive, paradajz, kobasice, masline, školjke, škampe, špinat, i jos hrpetinu toga! A sve mi se to jos vise zgadilo kad mi je mama rekla da sam to prije jela kao luda! Fuuuj!

5. Obozavam male bebe i sve sto ima veze s njima! Poludim kad vidim onu premedenu djecju robicu, i cipelice, a tek one mini starke!!! Sve bi dala na svijetu za malog brata ili sestru, ali od toga na zalost nista!!! :(

Ok, to je to od mene! ja stafetu predajem sljedecim osobama:

VICKY
VIRIN
DUNJA
GOGA
MATEA (MONKEY)

na vama je red da napisete po 5 stvari koje nismo znali o vama, i da proslijedite stafetu svojo petorci, pa navalite!!!

| 22:25 | komentari: (138) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.