< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomMeNtAri:Da/Ne?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_

ovo je svijet dviju super frendica...koje ce prepricavat svj zivot kroz smijeh i kroz suze...pricat cemo o nama i nasim prijateljima...a nadamo se da ce vama bit zanimljivo!!pozzdraf!!!i uzivaj te!!!
nase slikice:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
EVO VAM BLOGOVA KOJE CITAMO:
(nasi prijatelji)kiss
KLARA-legenda od cure
THE BEST-luda izabela..
CEKAVKE!!-ma zakon cure 8.c
IVONA G.-cekavka...
IVONA-zegica
LUDA SESTORKA-kull
NEPONOVLJIVE-5 cura
KLARA I MIA-fora cure...
ICA,KOVA,DODO-sve recenonut

i mijin link:
Image Hosted by ImageShack.us



malo o nama!!!
mi@:
*JaKo Je TvRdOgLaVa I hIpErAkTiVnA,headbang
*OnA jE sReTnO dIjEtE...pjeva
*ŽiVi U NOVOJ GRADISKI ..PrVi PuT OsMi RaZrEd…zujo
*VoLi JeSti ČoKoLaDu I pAlAcInKe...njami
*VoLi SpAvAt I LjEnČaRiTzijev
*VoLi ŽiVcIrAtI sTaRcE i BrAćUdead
*VoLi NaRuKvIcEyes
*VoLi SvOjE pRiJaTeLJezubokiss
*Voli rAdIt GlUpOsTi!!!nutnaughty
*ObOžAvA SvE šTo Je LuDocool
*Ne MoŽe BeZ kOmPa, MoBiTeLa, SvOjIh StArKi, NaRuKvIcA i GlUpOsTismijeh
*Ne VoLi LaŽlJiVcE, uMiŠlJeNe LjUdE i pReSeRaNtEpuknucu
*Ne VoLi UčItI, BiTi U kAzNi, SpReMaT i OnO šTo Se NjOj Ne SvIđAzaliven
*nE pOdNiSI PaR oSbBa-tOcNiJe KrEtena I gLupACiCamad
*NaJdRaZa bOJa:LJuBIcAsTa
*OnA sLuŠa:sVe...oSim cAjKi i mEtAlA...pjeva
*ŽiVoTnA ŽeLjA BiTi SrEtNa!!roflrofl
*zIvI Za sVojE PrIJAtEljE ..kiss
*LJuBvNo StANjE:ko ce to znat....
*NajGOr MAnA: sAD bI neS htIJEla ReC al NeCU!!mad
*NaJdRazI SmAjLIcI:beljfino
*nAjVeCa fOrA-nIsI kuLL!!bang:bang
*mOj mOtO: U RaJu Je LiJepo,Ali U PaKlu jE EkIpAsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi@...

m@rij@
*VoLi pUno pRIcAt
*OnA jE sReTna oSoBa
*ŽiVi U NOVOJ GRADISKI ..PrVi PuT OsMi RaZrEd…zujo
*VoLi JeSti ...
*VoLi pJeVaT(IdE jOj KaKo KaD)
*VoLi SvOjE pRiJaTeLJezubokiss
*Voli rAdIt GlUpOsTi ZAjEdNo S MiOm!!!nutnaughty
*VOlI CitAtI KnJiGE
*nEvOlI kAd Ju NeKo LjUTi
*Ne VoLi LaŽlJiVcE, uMiŠlJeNe LjUdE i pReSeRaNtEpuknucu
*najDrAzA BOjA:ZuTA
*OnA sLuŠa:sVepjeva
*ŽiVoTnA ŽeLjA:poBjEDITi IVAnoviĆA U šahU
*LJuBvNo StANjE:TsKo i ZbUnJeNo PiTaNjE
*NajGOr MAnA:stVARNo nE znA šuTIT
*NaJdRazI SmAjLIcI:kisshrvatska
*nAjVeCa fOrA: daBOg dA te MaJKA pO sAVi kuKOm TRažiLA
*mOj mOtO: sVe jE Lako KAd Si mlAAAAd!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
m@rij@...

ponedjeljak, 03.03.2008.

ma evo i mene....tuuu sam!!*******svijet je okrutan,okrutniji no jucer...zato je najbolje ostati kod kuce...*****

ej ljudiwavewave,pa evo da se i ja javim...sta ima??kak ste??ma ja i marija super(valjda)-mare,kak noge???ja sam tak-tak..joj eto da vam kazem o cemu priacm...nasle se dvije pametne-marija i mia,i krenile one na neki krizni put koji je trajo 2 dana..a nebi one bile one da nisu isle obadvaludlud i tak sve bilo lijepo,divno i krasno dok nije pocela kisa i dok vjetar nije poceo puhat..tad je stvarno bilo katastrofa..i jos oni pametni policajci zalutali pa smo isli(samo) 6 kilometara duze...ma sta je to??nis za nas...haha mos si mislit...al et prezivile smo i danas nismo morale u skolu!!weeee...et neznam sta da vise kazem pa idem..pozz svima a najveci mari!!!wavewavekiss

- 18:50 - KoMmEnTiRaJ (19) - PrInTaJ - #


svasta...


Jednoga dana
reče ljubav prijateljstvu:
"Zašto postojiš ti kad
već postojim ja?"
Prijateljstvo odgovori:
"Nosim osmjeh tamo
gdje si ti ostavila suzu...

Image Hosted by ImageShack.us

Prosloj ljubavi..
Nismo se trebali sresti
one davne jesenske noci..
Nisam te trebala upoznati..
Ni vidjeti te tvoje smede oci…
Od sad vide ne misli o meni..
Niti ja zelim cuti o tebi..
Jer moje srce ne treba da pati..
Ali ipak..kad ti najteze bude..
..ili kad osjetis da te nesto boli..
pomisli bar da postoji bice..
koje te jos uvijek voli....

Image Hosted by ImageShack.us

Sjeti me se ponekad,
al' ako sjećanje smatraš dužnošću,
zaboravi me...
Ako želiš možeš zaboravitit
da sam postojala ja,
al' ne zaboravi da je postojala
djevojka koja te voljela...


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja SaM Ti PrIjAtElj,
KaD Ti LoŠe KrEnE,
kAd NaPuStE tE sVi,
PoTrAžI mEnE.
SvJeTlO u MrAkU,
TvOjA sAm SjEnA,
vJeRnI PrIjAtElj,
Za SvA vReMeNa!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Pružit ću ti ruku kad osjetiš samoću,
pružit ću ti zagrljajkad osjetiš hladnoću,
za svaku tvoju bol pronaći ću lijek
onaj pravi prijatelj bit ću ti zauvijek

Image Hosted by ImageShack.us

hvala..............
Onima koji su mi se smijali,
...bez njih ne bih plakala.
Onima koji me nisu mogli voljeti,
...bez njih ne bih upoznala
pravu ljubav
Onima koji su povrijedili
moje osjećaje,
...bez njih ne bih znala da
ih imam.
Onima koji su me ostavili,
...bez njih ne bih
otkrila sebe.
Ali onima koji su mislili da
neću uspjeti,
NJIMA zahvaljujem najviše
...jer bez njih ne bih niti pokušala...


¤Ljudi kazu da je ljepse zivjeti u raju,a ja kazem da je ljepse u tvom zagrljaju!Mozda sam gresnik pa ne stignem do raja zato me nikad ne pusti iz svog zagrljaja.¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.