Bešpelj

ponedjeljak, 02.02.2009.

Preživjeti nedjelju :)

Od kada je zakon o zabrani rada trgovinama nedjeljom stupio na snagu, redovito nam se dešava da u subotu navečer ustanovimo da nemamo kruha. Tako je bilo i ove subote.
Kad sam vidjela da nema kruha, odlučila sam napraviti palačinke. Napravila sam malo više smjese pa da bude i za sutradan.
Nakon dvije ispečene palačinke....nestade plina!
Odkad živim tu, nije se desilo da je plina nestalo u neko normalno vrijeme, odnosno radnim danom. Uvijek ga nestane subotom uvečer i nedjeljom. Jedini drugi dan kad ga je nestalo, bio je neradni-pa se ipak u našem malom mjestu nije mogao nabaviti isti dan.

Što ću - morala sam na struju ispeći palačinke. Istina da su bili malo deblji nego inačezubo i da sam poprilično zadimila u kuhinji, ali pojelo se. Istu večer.

Nema kruha. Nema plina. Što smisliti za nedjeljni ručak?
Ok...tu je uvijek as iz rukava-pizza.cerek

Ali kad sam ustanovila da nema niti kvasca, nije mi više bilo svejedno, i stvarno sam se počela brinuti-što ćemo jesti?!
Kad sam već odlučila ići na Internet i pitati pametnije što da radim?cerek-sinulo mi je -napravit ću pitu!

Lakše je bilo smisliti, nego napraviti, ali što je tu je.

Sutradan zamijesila tijesto.

Image and video hosting by TinyPic

Ogulila krompir i naribala. Za izrezati krompir na kockice, kako je uobičajeno, trebalo bi mi pola dana.


Image and video hosting by TinyPic


i već prema poznatom postupku razvaljala koliko tanko sam uspjela.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Savijanje i stavljanje pite u tepsiju ćemo preskočiti.belj

Unatoč očiglednim nedostacima sredstava s kojima sam radila-četvrtasti stol, četvrtasta tepsija-uspjela sam napraviti nešto što liči na pitu.

Image and video hosting by TinyPic

Kad se ispekla

Image and video hosting by TinyPic

trebalo je svega 10-ak minuta da ju pojedemo.

Image and video hosting by TinyPic

Naravno da nije bila ukusna kao mamina, ali poslužila je svrsi-preživjesmo nedjelju- i bez kruha i bez plina!

Inače, ovih dana (točnije 31.01.) navršila se godina dana od mog ulaska u blogosferu. Kako je običaj da se za rođendan pišu razni statistički podaci, a ja se sa svojom statistikom baš ne mogu pohvaliti nisam htjela pisati poseban post o tome.
Običaj je i da se za rođendan prave torte, a ja niti tome nisam vična pa evo par komadića pite sa slike.
Skromno je, ali je od srca zubo, a i u skladu sa sveprisutnom recesijom.

02.02.2009. u 22:56 • 46 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog o meni, mome selu, mojim razmišljanjima, nadanjima i htijenjima :-) i mnogim drugim koještarijama

Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us

Blogerica.comKlikni


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Kako do mene:

bespeljica@gmail.com



Zrnca mudrosti:

"Ono što je bilo izuzetno u životu Abrahama Lincolna nije to što je rođen u brvnari, već to što je iz nje izašao."

"Sva bića puštaju za sobom tragove svog postojanja, samo ljudska bića ostavljaju za sobom tragove svog stvaranja."

"Kad biste mogli udariti u stražnjicu osobu koja je odgovorna za većinu vaših problema, tjednima nakon toga ne biste mogli sjesti."

"U životu sam prošao kroz dosta teških situacija, od kojih su se neke zaista i dogodile."

"Sunce sija na pravedne i nepravedne jednako. Želite da vaš dobitak ne bude ničiji gubitak."

Linkovi

Ježev blog
Image Hosted by ImageShack.us

angie
catcher
čiovka
dordora2
Eurosmijeh
gogoo
gustirna
Ima jedan svijet
Ježev blog
Katja
Kneginjica
Koraljka
Marisol
Minimaxine
Mirjana
more-moje-plavo
Neolina
Saraja Azra

Biljoteka

Cvergla blog
Lika na dlanu
miljevci
Potravlje u srcu
promina


Hrvatski Web Pretraživač

counter


Google PageRank <br />
		Checker - Page Rank Calculator