Bešpelj

utorak, 02.12.2008.

Ljetna šetnja iz zimskog sna

Da sad idem objašnjavati zašto me nije bilo- zvučala bih sama sebi kao klinci kas se izvlače pred profesorom kad ne nauče gradivo. Tako da-ispričnice nemam. Kriva sam-priznajem.
A priznajem i, da nije vas vjernih čitatelja koji me komentarima i mailovima, čak i telefonski pozivate-ne bi bila još došla.

No dosta o meni-pričajmo malo o Bešpelju. smijeh

Kako sam još uvijek u zimskom snu, jel, tako će ovaj post biti vrlo slikovit.
Opisat ću (slikama naravno) jednu šetnju od Donjeg do Gornjeg Bešpelja koju sam napravila ovo ljeto, uživajući u suncu. Sada je taj put vjerojatno već prekriven snijegom.
Godine na moru su učinile svoje, pa sad i od samog pogleda na snijeg navučem prehladu. Tako da ništa od zimskog ugođaja iz Bešpelja.

Krenula sam rano ujutro kad se na "brdu" još mogao vidjeti ovakav prizor.

Image and video hosting by TinyPic

Tu je nekad bila "prodavnica"-trgovina, a i danas je autobusna stanica koja apsolutno ničim ne daje naslutiti da se radi o autobusnoj stanici. Nikakvih oznaka, natpisa-horizontalne i vertikalne signalizacije, čekaonice i sl.zubo, ali ipak svi znaju gdje trebaju čekati bus.

Dan je bio prekrasan. Iako je bilo rano jutro, sunce je bilo dobro upeklo, pa sam tražila spas u hladu koji su pravile krošnje drveća.

Ponudu za prijevoz na kotačima sam odbila i lagano se zaputila cestom.

Kupine na žalost nisu bile zrele, ali da jesu mmmm...
Image and video hosting by TinyPic

Na ovoj ledini smo se znali odmarati na povratku iz crkve, ne toliko što smo bili umorni, već zato što nam se nije dalo još doma, a već smo bili blizu.

Pogled u daljinu, na put koji treba prijeći. Put kojim sam nekad svakodnevno pješačila u školu s torbom na leđima. Torbe, doduše, nisu bile tako teške kao danas.

Grabovi. Tu smo proveli sate i sate odmarajući se. Nismo nikad prošli pored ovog stabla-u školu, iz škole, u crkvu, iz crkve- a da se nismo zaustavili barem na 10 minuta. Ograde nije bilo, a trava ispod je bila zelena i mekana i jednostavno nas je pozivala da se odmorimo. Znali smo brojati korake koliko nam još treba do Grabova. zubo
Image and video hosting by TinyPic

Meje i put prema groblju. Pretpostavljam da "meje" označava među, granicu jer zapravo ovdje počinje Gornji Bešpelj.

Pogled prema Gornjem Bešpelju. Ovaj dio puta je bio lagan.

Ali, ubrzo me opet čekao uspon smijeh
Image and video hosting by TinyPic

I tu je nekad bila "prodavnica", a još i danas je, pogađate, i autobusna stanica zubo

Ovdje je bio kafić gdje smo igrali bilijar i stolni nogomet prije ili nakon škole, a ponekad i za vrijeme nastavezubo

Uputila sam se još i do škole.

I crkve.

I lagano krenula natrag. Već sam bila prilično umorna. Nema više one kondicije, a i godine su tu zubo

Prvu ponudu za prijevoz sam odbila zubo
Image and video hosting by TinyPic

Ali drugoj nisam mogla odoljeti. Čak nisam stigla niti fotografirati.

Ako je vjerovati onoj izreci "slika govori tisuću riječi" -u ovom postu ima 23 000 riječi zubo i još nešto sitno, ali nije beg cicija.cerek

02.12.2008. u 23:52 • 20 KomentaraPrint#

Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Komentari da/ne?

Blog o meni, mome selu, mojim razmišljanjima, nadanjima i htijenjima :-) i mnogim drugim koještarijama

Pomozimo maloj Anji

Blogerica.comKlikni

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Kako do mene:

bespeljica@gmail.com

Zrnca mudrosti:

"Ono što je bilo izuzetno u životu Abrahama Lincolna nije to što je rođen u brvnari, već to što je iz nje izašao."

"Sva bića puštaju za sobom tragove svog postojanja, samo ljudska bića ostavljaju za sobom tragove svog stvaranja."

"Kad biste mogli udariti u stražnjicu osobu koja je odgovorna za većinu vaših problema, tjednima nakon toga ne biste mogli sjesti."

"U životu sam prošao kroz dosta teških situacija, od kojih su se neke zaista i dogodile."

"Sunce sija na pravedne i nepravedne jednako. Želite da vaš dobitak ne bude ničiji gubitak."