Bešpelj

utorak, 08.04.2008.

Odokativno heklanje :-)

Preko blogerica Mirjane i Lorne došla sam do brda informacija i slika o pletenju, heklanju, izradi nakita, šivanju... i naprosto se oduševila viđenim. Nisam znala da ima toliko kreativnih blogerica. Jako mi je drago da sam ih/vas «otkrila».

To otkriće, naravno, u meni je izazvalo želju da i ja nešto pokušam napraviti vlastitim rukama...koristeći i konac i heklaricu…naravno. zubo

Kao mala sam si znala isheklati torbicu koju sam nosila preko ramena u školu. Negdje do petog osnovne nosila sam naslijeđenu bratovu «tašnu» na leđima, a od petog razreda sam već mogla biti frajerica sa torbicom preko ramena. Knjige bi prvo stavila u najlon vrećicu pa onda u torbicu tako da sam bila pripremljena za sve vremenske uvjete. smijeh
Koristila sam vunu u raznim bojama…obično ono što je ostalo od navlačaka (naglavaka..lud…ustvari ne znam kako to prevesti, ali posvetit ću jedan post pletenju pa će biti i slika smijeh) koje su sestre plele ili od neke stare majice koju smo isparali.
Neke finije stvari-stolnjake, tabletiće (medaljončiće !) nisam nikad radila. Konac je bio preskup da bi se ja s tim mogla igrati, a koliko me sjećanje služi i sestre su puno više plele nego heklale.

Unatrag par godina, prijateljica Slavonka, u želji da me potakne na heklanje, kupila mi je konac i heklaricu, koji su uredno spremljeni na policu nakon jednog neuspješnog pokušaja. cerek
Međutim, kad sam vidjela po blogovima brojnih kreativki sve te maštovite kreacije…morala sam se ponovo okušati.

Uz pomoć Enciklopedije ručnih radova, autorice Judy Brittain iz 1980. g. napravila sam ova tri mala medaljončića….
Doduše, upute su mi bile malo prekomplicirane, pa sam ja to napravila odokativno zubo, pa vi ocijenite koliko sam bila uspješna.

Enciklopedija

Image Hosted by ImageShack.us

Mojih ruku djelo zubo

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




08.04.2008. u 23:03 • 26 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog o meni, mome selu, mojim razmišljanjima, nadanjima i htijenjima :-) i mnogim drugim koještarijama

Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us

Blogerica.comKlikni


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Kako do mene:

bespeljica@gmail.com



Zrnca mudrosti:

"Ono što je bilo izuzetno u životu Abrahama Lincolna nije to što je rođen u brvnari, već to što je iz nje izašao."

"Sva bića puštaju za sobom tragove svog postojanja, samo ljudska bića ostavljaju za sobom tragove svog stvaranja."

"Kad biste mogli udariti u stražnjicu osobu koja je odgovorna za većinu vaših problema, tjednima nakon toga ne biste mogli sjesti."

"U životu sam prošao kroz dosta teških situacija, od kojih su se neke zaista i dogodile."

"Sunce sija na pravedne i nepravedne jednako. Želite da vaš dobitak ne bude ničiji gubitak."

Linkovi

Ježev blog
Image Hosted by ImageShack.us

angie
catcher
čiovka
dordora2
Eurosmijeh
gogoo
gustirna
Ima jedan svijet
Ježev blog
Katja
Kneginjica
Koraljka
Marisol
Minimaxine
Mirjana
more-moje-plavo
Neolina
Saraja Azra

Biljoteka

Cvergla blog
Lika na dlanu
miljevci
Potravlje u srcu
promina


Hrvatski Web Pretraživač

counter


Google PageRank <br />
		Checker - Page Rank Calculator