Bešpelj

subota, 05.04.2008.

Moja muška košulja

Ovih dana pokušavam malo napraviti reda na kompjutoru, pa sam tako sređivala slike, preslagivala, odvajala one koje mogu ići na blog….i naravno ponovo ih pregledavala. Ah koliko sam ideja dobila za pisanje smijeh.

Između ostalih, pronašla sam i ovu sliku šivaće mašine-Singerice koju smo slikali u jednoj posjeti.

Image and video hosting by TinyPic

Sjetila sam se, naravno, svoga djetinjstva i naše singerice. Starija sestra nam je na njoj znala porubljivati hlače, zašiti i zakrpati ono što smo poderali, proširiti, suziti…sve što je trebalo. Mi manji smo nosili odjeću od onih stariji, pa je sve to trebalo prepraviti da bude odgovarajuće veličine. Eto još kao mala imala sam modnog kreatora zubo

Sjećam se jednog neugodnjaka baš vezanog za odjeću.
Kako sam ja dobivala odjeću od brata, sestra mi je od njegove muške košulje znala napraviti žensku smijeh. Odrezala bi vrhove kragne i lijepo je oblikovala tako da je stvarno izgledala kao ženska, osim jedne vrlo bitne stvari koje tada nisam bila svjesna. Nosila sam ja tu svoju «novu» košulju ponosno u školu, sve dok jednog dana nismo učili razliku između muške i ženske košulje. Učitelj nam je naravno htio to i demonstrirati primjerom, pa je tražio po razredu tko nosi košulju. Muškog kandidata je našao i sve je bilo u redu, gumbi su bili na pravoj strani. Tada je ugledao mene i pogledao gumbe na košulji i onda razočarano i s podsmjehom uzviknuo, naravno da cijeli razred čuje, pa ovo je muška košulja! Gumbi su na desnoj strani! A ja sam gledala u pod i suzdržavala se da ne zaplačem. Odjednom je meni najdraža košulja, postala najnepoželjniji odjevni predmet.
Nije bilo šanse da je više obučem u školu.

Nakon sestrine udaje, mašina nije više bila u upotrebi. Skupljala je prašinu i eventualno poslužila da se na nju nešto odloži. Nitko drugi nije znao šivati. Mlađa sestra se jednom igrala, valjda je htjela učiti šivati. Okretala je kolo, a prstić je stavila ispod capice…i …iglom je prošla kroz prst, kroz nokat. cry Onako u panici još je vukla prst vani, dok nije došao brat pa okrenuo kolo i oslobodio prst. Više joj nije padalo na pamet šivanje cerek

Naše singerice više nema. Kao i mnoge druge stvari uništena je za vrijeme rata, ali mi je drago da imam jednu fotografiju na kojoj se nalazi i ona (s obzirom da se na fotografiji nalaze i moje dvije sestre, rođakinja i moja malenkost smijeh….moram prvo tražiti dozvolu da ju objavim na Internetu ).

05.04.2008. u 17:29 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog o meni, mome selu, mojim razmišljanjima, nadanjima i htijenjima :-) i mnogim drugim koještarijama

Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us

Blogerica.comKlikni


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Kako do mene:

bespeljica@gmail.com



Zrnca mudrosti:

"Ono što je bilo izuzetno u životu Abrahama Lincolna nije to što je rođen u brvnari, već to što je iz nje izašao."

"Sva bića puštaju za sobom tragove svog postojanja, samo ljudska bića ostavljaju za sobom tragove svog stvaranja."

"Kad biste mogli udariti u stražnjicu osobu koja je odgovorna za većinu vaših problema, tjednima nakon toga ne biste mogli sjesti."

"U životu sam prošao kroz dosta teških situacija, od kojih su se neke zaista i dogodile."

"Sunce sija na pravedne i nepravedne jednako. Želite da vaš dobitak ne bude ničiji gubitak."

Linkovi

Ježev blog
Image Hosted by ImageShack.us

angie
catcher
čiovka
dordora2
Eurosmijeh
gogoo
gustirna
Ima jedan svijet
Ježev blog
Katja
Kneginjica
Koraljka
Marisol
Minimaxine
Mirjana
more-moje-plavo
Neolina
Saraja Azra

Biljoteka

Cvergla blog
Lika na dlanu
miljevci
Potravlje u srcu
promina


Hrvatski Web Pretraživač

counter


Google PageRank <br />
		Checker - Page Rank Calculator