Bešpelj

srijeda, 26.03.2008.

Zemljo otvori se!

Gledajući ovih dana šarenilo jaja što na blogu, što u stvarnom životu, sjetila sam se jednog šarenog jajeta iz mog djetinjstva, ali ne makar kakvog…..bilo je to drveno jaje. yes
Ali okolnosti uz koje je vezano to drveno jaje sasvim su drugačije od ovih blagdanskih.

Naime, mi doma ( a i rijetko tko u selu) nismo imali igračke- nikakve barbike, autiće, puzzle…i štotigajaznamšto. Mi smo se lijepo igrali u blatu zubo…od blata smo znali raditi kruh i kolače smijeh-konzerve od paštete i narezaka bile su nam posuđe, a od daščica i kamenčića smo slagali vitrine….i onda smo, kopirajući starije, išli jedni drugima na kavu i kolače party.

Ali…bilo je u selu par imućnijih obitelji. Kod jedne od njih voljela sam otići jer su imali raznih pravih igračaka o kakvima smo većina nas mogli samo sanjati. Između ostalog, imali su i to nesretno drveno jaje…šareno, s cvjetićima ili s neki medvjedićima ne sjećam se više, ali znam da mi se sviđalo to šarenilo i ta pravilna izrada oblika jajeta (Igračke koje su nam znali izrađivati od drveta bile su grube i nisu imale tu finoću i pravilnost).

Uglavnom, provela sam ja veći dio dana kod njih igrajući se vani ispred kuće, ne samo jajetom…bilo je tu i drugih, zanimljivijih igračaka, a jaje su nezainteresirano bacili u travu. Bilo mi je žao što su to jaje tako odbacili, možda bi ga bili i zaboravili i ostavili vani izloženog kiši i drugim vremenskim uvjetima.
Nisam mogla dozvoliti da se to desi. Uzela sam jaje i stavila ga u džep od veste, namjeravajući ga unijeti u kuću da se ne izgubi vani. Međutim, u igri sam zaboravila na jaje, pa sam ga donijela kući. Iskreno, primijetila sam ja putem da mi je jaje u džepu, ali sam se nadala da nitko neće primijetiti rolleyes

Čim me je mama ugledala, vidjela je da nešto imam u džepu. Kad je vidjela jaje…nisam ja stigla ništa reći…prvo sam dobila pljusku, a onda me je za uši dovukla do kuće u kojoj sam se igrala, naravno cijelim putem nabrajajući i vičući….kako to samo ona zna. smijeh
Morala sam im doći u kuću i reći da sam došla vratiti jaje koje sam ukrala! i da neću više nikada ništa ukrasti. Pokušala sam staviti jaje vani gdje sam ga i našla i neopaženo otići kući, ali nije bilo šanse….mama je grmila da je cijelo selo čulo, a ja sam molila Boga da se zemlja otvori pa da propadnem u nju.rolleyes headbang

I sad me obuzme nelagoda kad se sjetim toga, ali je lekcija naučena smijeh


Nemam sliku od drvenog jajeta smijeh, ali evo par sličica Donjeg Bešpelja, blizu moje kuće, slikano prošle godine.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

26.03.2008. u 21:43 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog o meni, mome selu, mojim razmišljanjima, nadanjima i htijenjima :-) i mnogim drugim koještarijama

Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us

Blogerica.comKlikni


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Kako do mene:

bespeljica@gmail.com



Zrnca mudrosti:

"Ono što je bilo izuzetno u životu Abrahama Lincolna nije to što je rođen u brvnari, već to što je iz nje izašao."

"Sva bića puštaju za sobom tragove svog postojanja, samo ljudska bića ostavljaju za sobom tragove svog stvaranja."

"Kad biste mogli udariti u stražnjicu osobu koja je odgovorna za većinu vaših problema, tjednima nakon toga ne biste mogli sjesti."

"U životu sam prošao kroz dosta teških situacija, od kojih su se neke zaista i dogodile."

"Sunce sija na pravedne i nepravedne jednako. Želite da vaš dobitak ne bude ničiji gubitak."

Linkovi

Ježev blog
Image Hosted by ImageShack.us

angie
catcher
čiovka
dordora2
Eurosmijeh
gogoo
gustirna
Ima jedan svijet
Ježev blog
Katja
Kneginjica
Koraljka
Marisol
Minimaxine
Mirjana
more-moje-plavo
Neolina
Saraja Azra

Biljoteka

Cvergla blog
Lika na dlanu
miljevci
Potravlje u srcu
promina


Hrvatski Web Pretraživač

counter


Google PageRank <br />
		Checker - Page Rank Calculator