U BRLOGU
u brlogu

U BRLOGU

ponedjeljak, 29.05.2006.

Najgluplja karika

Image Hosted by ImageShack.usNakon jučerašnje utakmice naših protiv Irana (najbezveznija utakmica hrvatske reprezentacije nakon dugo vremena), jučer je na televiziji bila športsko-zabavno-humanitarna emisija Derby. Jedna fenomenalna ideja koja može zadovoljiti većinu gledatelja usrala je jedna žena. I nije nikakav problem što se radi o ženi već što je ta žena Danijela Trbović. Ja ne znam kako vi, al ja je ne mogu vidit više ni nacrtanu. Toliko frustraciija, nametljivosti i lošeg humora odavno nisam vidio. Inače, moram reći da sam sudjelovao na kvizu "Najslabija karika", pa sam imao (ne)priliku vidjet uživo te njene pizdarije s kojima misli da zabavlja svijet oko sebe. Vjerujte mi ljudi, da veće kuje nema na ovim našim prostorima. Barem ne od javnih osoba. A tek koliko je nesposobna. Cilo vrime je griješila. Tijekom snimanja falila je 12-15 puta. Zagrca se, pruguta slogove, pogleda u krivu kameru ili jednostavno falije pročitat pitanje. Mene je pitala: Koja se rijeka nalazi na granici između Srbije, BiH i Slovenije? Ja odgovorim u čudu: Nijedna. A ona onda režiji: "Prekini, prekini, ponovit ćemo" - i baci mi neki šugavi osmijeh. Promislim - glupačo.
Ne znam jel se netko od vas sjeća Latinice o pobačaju, u kojoj je Trbovićka bila i zastupala pravo ženina izbora na pobačaj i sl. Taman malo prije snimanja te emisije je pukla njena veza s Vlajkijem.
Mržnja, frustracija i želja za osvetom isijavalo je toj ženi iz očiju. Upadala je drugima u riječ samo da ga prekine, a bez argumenata. Svađala se bez prestanka bljujući otrov i zlo prema svim nazočnima pogotovo ako su bili muškarci. Da se razumijemo, bilo je tu i drugih osoba koji su bili za pobačaj, ali nitko tako nervozno, osvetnički i na kraju krajeva destruktivno za emisiju, nije branio svoje mišljenje. Ta frustracija traje evo do današnjih dana. Jučer su joj lipo zvijezde napisale ime na ploču iz "Karike". "Zbogom Danijela" - bravo Ćiro. Nek ide zbogom i nek se liječi u nekoj ustanovi, a ne na javnoj televiziji. Gubi se u povijest.

Evo par izjava nekih ljudi:

"Danijela je loša. Dok je bila Violićka zaista sam povjerovao da je onako drska....
Ova ima neke "fore" koje nit su smiješne, nit zajedljive, nit ništa. Puno puta se dogodi da mora i po 5 puta pitati nešto natjecatelja da bi ga "cimala" i još joj to ne uspije. Jebiga...neki ljudi jednostavno nisu za to."

"Danijela vi ste najgluplja karika dok ostavljate ključ u bravi" - povodom pljačke njezina stana

"Onako mršava i "nejebozovna" mora da je prava vatra u krevetu.
Kaze i stalno forsira "pamet".Pa barem je ona mogla birati muža.Svaka tica jema svoga orla."




- 11:22 - Napiši (23) - Ispiši - #

srijeda, 24.05.2006.

EVO MALO SEKSA DO NOVOG POSTA - klikni na "damu"


- 15:06 - Napiši (4) - Ispiši - #

nedjelja, 07.05.2006.

Ajte ća

Image Hosted by ImageShack.usDanas u nas Sveti Dujam. Iako je bija solinski biskup mi smo in ga vazeli jer su ga tu, kod nas u Split, i ubili. Izgubija je glavu zbog vire. Zato i je svetac. Bravo Duje. U gradu šušur, gužva, prodaje se drvenarija, kuvače, lonci, daske za tuć meso i rizat kruv, sir i salam te oni klepetavi leptirići ča mi mozak popiju svaki put na dan našega svetoga sveca zaštitnika. Posli podne tombula. Nisan nikad ništa dobi, pa ove godine nisan ni kupija tiket. I tako se ja danas lipo dignen, vazmen Slobodnu ča me uvik tako lipo čeka na stoliću za kavu isprid kauča i gren š njon na WC. Kako uvik štijen novinu od zadnje strane, tako san i ovi put. Prvo mi je u oči upala slika divojke u donjen desnon kantunu, ča je koji put gola, a koji put ima jedva nešto malo robe na sebi. Kad san napasa oči, pogledan malo livo kad ono naslov "Dalmacija -novi gay raj". Ča je sad ovo? Ko to moju lipu Dalmaciju uvlači na neke crne liste i to za ne falit na svetoga Duju. Da neki tamo iz texas pp-a, oli ti ga peder-portala, napisa da Dalmacija nudi za nji nešto specijalno zanimljivo, i to ka ono baš za nji. Ma nemoj, baš Dalmacija i baš za nji. Sveti naš Duje sačuvaj nas ovega i ovakih. U zadnje vrime ne more proć nijanci jedna šetimana, a da nekog od ovih naših lokalnih, rvackih pedera ne vidin na TVu. Ča je reka naš pridsidnik, iskačedu deboto kad otvoriš paštetu. Dosta je toga više. U svakoj emisiji na TVu dojde jedan od nji i oćedu njegovo mišljenje jer kao da ne bude diskriminacije i ča ti ga ja znan. Ajte ća. Evo da osnivaju neki radio ča bi bija samo za nji, pa TV samo za nji, pa stani malo, ko tu koga diskriminira. Radio, TV, magazini... samo za nji. Kako to? Ako to nije diskriminacija, judi moji, onda neznan ča je. I da se vratin na oni texsas pp. Totalno je falija ča se tiče Dalmacije. Dalmacija je raj za sve jude ovoga svita, i nikako nije specijalno za nji, jer na svu sriću u Dalmaciji nima nikakvih "posebnih" sadržaja ča bi baš pedere privuklo. Fala ti Bože i naš sveti Duje da nije tako i molin Vas da nikad tako i ne bude. Naši pederi neka se uvuku u posteju i rade ča oće i neka se malo manje deru po ulicaman i emisijaman, a oti strani ča mislidu doć nek ne dolaze, nek idu ća.
- 20:37 - Napiši (21) - Ispiši - #

ponedjeljak, 01.05.2006.

Vikend

Image Hosted by ImageShack.usEvo cijeli vikend sam bio na selu sa svojom dragom. Nije bilo loše. Draga je spremala spizu uz moju usputnu pomoć, a ja sam sa svojom zračnom puškom okolo po šumarcima glumio hranitelja obitelji. Naravno svelo se na gađanje plastičnih poklopaca, boca, kamenčića i ptica u letu. Ne brinite se nisam toliko dobar, mislim ptice su ostale žive i zdrave. Dobro ne znam jesu li zdrave (gripa, ovo-ono), ali žive sigurno jesu. Ubrzo mi je dopizdilo pa sam se bacio na cipanje drva. Nedilja je, pa san to odradio onako ko trening, a ne rad. Nakon dakle dva dana prežderavanja, upijanja pivice i upcavanja mrtve prirode te par zamaha sjekirom, vratio sam se doma i evo odmah sjeo za tipkovnicu. Umoran sam ko žirafa nakon oralnog seksa. Zato čim s ovim svršim idem leć. Prije neki dan sam malo švrljao po webu i vidio neke stranice o zaradi putem interneta. Čuo sam nešto o tome i prije al mi se činilo ko nepotrebno gubljenje vrimena. Ovaj put malo me više zainteresiralo pa sam baš odlučio vidit jel to funkcionira. Ako netko ima nekakva iskustva s tim nek mi kaže. Ukoliko vas zanima pogledajte u desnom stupcu dolje. EEEEEEe da, naša sam i jedan zanimljiv i nevjerojatan test. Ja sam ostao paf. Evo prenosim ga i vama:

Pokus za Genijalce:

Prvo pročitajte a zatim potražite odgovor ispod na stranici. U protivnom
ništa od fore. Isplati se. Slika je odijelnica od odgovora.
Prebrojite koliko slova "F" ima u sljedecem tesktu:

FINISHED FILES ARE THE RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC STUDY
COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS













Koliko? Tri?????





Koliko? Tri?

Image Hosted by ImageShack.us
Potpuno krivo, ima ih 6 - nije vic - pročitaj još jednom!
FINISHED FILES ARE THE RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS


E sad slijedi priča: mozak navodno ne može probaviti riječ "OF". Tko 6 iz prvog puta skuži taj je genije - 3 je normalno, 4 je dosta rijetko.

Ja se moram pohvalit da sam ih vidio 4, a vi????
Sretan vam praznik rada i pozdrav od Bere!!!




- 01:54 - Napiši (27) - Ispiši - #

<< Arhiva >>