U BRLOGU
u brlogu

U BRLOGU

petak, 28.04.2006.

RIJEČ BIJAŠE PUT

Evo da vidim jeste li od riječi. Ljubav prema domovini, nogometnoj reprezentaciji i općenito nogometu me nagnala na ovaj nadasve nesebičan potez. Ukoliko mi pomognete bit ćete sa mnom u mojim mislima i molitvama tijekom nečega što će, nadam se, bit jedno od navećih doživljaja u mom životu. Želim i ja biti jedan od momaka na snimci dolje.
POMOZITE MI DA ODEM U NJEMAČKU NA SVJETSKO PRVENSTVO!!!

BROJ RAČUNA U SPLITSKOJ BANCI: 40282950001
ZA UPLATE PREKO NEKE DRUGE BANKE ŽIRO RAČUN BANKE : 2330003 – 3201895057
PA BROJ RAČUNA: 40282950001
- 19:55 - Napiši (15) - Ispiši - #

srijeda, 26.04.2006.

OVISNIK O SREĆI ILI KAKO SAM IZGUBIO ŽIVCE!!!


Evo me nazad. Svako malo se kao nešto opravdavam zašto nema dugo novog posta i slično, zato ovaj put neću. Vratio sam se svijetu bloga i blogoovisnika jer nakon pregršt poruka o prijetnji samoubojstvom, o zapadanju u depresivna sr(t)anja i pumpanja mojih najmilijih odlučih da je to ipak prevelik pritisak na moj literalni intelekt i kao što vidite nastavio sam s pisanjem. Nego da pređem na temu.
Prije dva dana ostvario sam dobitak na kladionici u "nevjerojatnom" iznosu od okruglih 167.53 kn u jednoj i 187.45 kn u drugoj kladionici. Bilo je to lijepo jutro. Adrenalin dobitka probudio me već u 10 sati. Na moju veliku žalost kladionice ponedjeljkom otvaraju tek u podne, pa sam dva sata gladao dalekozorom dva galeba kako zvrkaju po moru i deru se jedan na drugoga. PODNE odzvonilo!!!. Ostavljam sve, nabijam kapu na glavu (jer se ne šišam već par mjeseci tako da mi je griva ko u stogodišnjeg mamuta) i odlazim u prvu kladionicu (167.53), podižem lovu, spremam u džep i hitam do druge. I tamo dižem novce i smješkam se slatko kako sam "zajeba kladionicu jer od danas počinjem igrat prelukavo i samo sigurice". sjedam u obližnji kafić gdje me čekaju prijatelji Del-rey i Dekan. Naravno, spremam kurčenje zbog dobitka, posežem u džep.... "Jebote di mi je lova!!??" Gledaju me čudno moja dva "levata" i kad im objasnim o čemu se radi i konačno zaključim da mi je cijela prva dobit (167.53) ispala negdi putem - počne prestrašna zajebancija na moj račun. Predlažu mi neka poluretardirana rješenja i ideje samo da bi se mogli rugat i smijat na moj mertek. "Idi u kurac klokane netobolčare, vidiš da sam sjeban, odjebi i pusti me na miru" - kažem kroz zube. Od muke, jada i čemera sjedam za poker aparat i počinjem igrat odlučivši igrat do jaja. "Levati" umiru od smija na moju muku, proglašavaju me najgorim momkom u gradu i šire, prišivaju mi nadimke koji spadaju u rubriku "novotkrivna bogatstva hrvatskog jezika". Od sveukupne love ostane mi 60 kuna i u tom trenutku. PLJAS, TRAS, BUM, CUM, KUM, PLJES, ŽBAK, ŽAK. Upadne mi Flash royal. Vratim sve nazad. Dakle nekih 300 i nešto kuna. Pretvaram se u slobodoumnog tvorca novih psovki i uvreda na njihov račun. Plaćam konobarici piće njih odjebem za isto. Nije im smetalo jer su skužili da su zaslužili takav tretman i radovali su se sa mnom na kraju svega. Iz ove cijele štorije izvodim zaključak da odjebem poker aparate, jer ovo me posralo jednom i više neće nikad i ostajem vjeran kladionici uz moto "Sitno za sitno, jer i sitno je bitno kad je hitno". Naime skupljam lovu za odlazak u Njemačku, pa gledam svaku kunu di ću i kako ću s njom. Eto lipi moji. Veliki pozdrav svima i živili.
P.S. Silno želim otić i Njemačku i stoga sam otvoren za svakojake donacije, pa ako ima neko od vas dobra srca nek se javi putem komentara, pa ćemo se dogovorit.
P.S.S. prodajem rožnicu, livi bubreg, 40% kože, grivu, koštanu srž, 90% jetre, plućno krilo, 3 metra vena i 10 metara criva. Povoljno!!! Rok 40 dana.
- 07:41 - Napiši (23) - Ispiši - #

petak, 21.04.2006.

QUITER???

hrvatskaODLUČIO SAM NEPISAT NEKO VRIME NOVE POSTOVE, MOŽDA I ZA STALNO. TRENUTNO MI JE GLAVA PUNA DRUGIH PROBLEMA I BRIGA, PA ILI NE STIGNEM ILI MI SE NE DA ILI JEDNOSTAVNO NEMAM INSPIRACIJE ZA NEŠTO INTERESANTNO. UVIJEK KVALITETA IZNAD KVANTITETE. MOŽDA SE JAVIM KOJI PUT MOJIM DOSADAŠNJIM KOMENTATORIMA I TO JE OTPRILIKE TO - ZA SADA. U NADI DA ĆU SE VRATIT PUNIM BLOGOVSKIM ZAMASIMA U NEKO SKORO BUDUĆE VRIJEME POZDRAVLJA VAS bero.
- 18:39 - Napiši (9) - Ispiši - #

ponedjeljak, 10.04.2006.

DANI POSLIJE I ZABRINUTI BERO

Image Hosted by ImageShack.ushrvatskaMalo sam se odmaka od bloga i općenito od interneta, al evo me nazad. psihičko stanje nakon događaja opisanog u prošlom postu je u potpunosti zadovoljavajuće i opuštajuće. I dalje mi pokoji leptirić zelepeta krilcima u trbuhu kad se sjetim tih šugavih ispita, ali onda dođem sebi i pogledam se u ogledalo. Vidim totalno zapuštenu osobu kojoj je prije svega potrebno brijanje te šišanje kose, noktiju i dlaka iz nosa. Neka! Posljednji trzaji slobode prije ozbiljnosti očituju se kroz pretvaranje mene u ofucanog majmuna s daljinskim u jednoj i pivicom u drugoj ruci. Naravno harmonika od listića kladionice posložena je ispred mene ko origami.
hrvatskaNego, nešto mi već dugo upada u oči čitajući sve ove naše blogove. ima ih raznih vrsta, drugačijih dizajnova, razne teme se obrađuju... ipak nevjerojatan je broj nekakvih mračnih, depresivnih, i poluokultnih blogova i to sve napisanih od mladih ljudi ispod 18 godina. Ne razumin. Sve im je neki crnjak, pa pišu sve nešto crno. Čak sam naiša na slike i simbole sotonizma na blogu na kojem osoba piše neke svoje doživljaje, priče... dakle ništa usmjereno izravno na to. Mogu shvatit da je čovik ponekad u kurcu i osjeća se loše i onda sve crni oko sebe, sve mu smeta, ali da je taj osjećaj depresije, ljutnje, sumraka konstantno prisutan, to mi je neshvatljivo. Ja sam proša kroz tako neke faze i radija san samo takve gluposti sa 15-16 godina ali, jebote te led, uvik san bija više-manje zadovoljan sam sa sobom. Ne znam, ne znam. Ne miriše mi to sve skupa na dobro. Kad to onda povežem s napadima na profesore, širenjem video clipova preko mobitela koji prikazuju odsijecanja glave i slične stvari, zabrinem se. Pa jebote moja generacija je provela djetinjstvo u vremenu rata i uglavnom smo stasali dobro. Možda malo mentalno okrznuti (više-manje. ja na sreću manje), ali mislim da smo OK. Što će bit od ovih danas ostaje nam za vidjeti.
Pozdrav od bere - zabrinutog.
- 19:14 - Napiši (51) - Ispiši - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>