Berini dnevnici

nedjelja, 03.02.2013.

Na Bazenu



Jučer sam nakon duže vremena odlučio pozabaviti malo rekreacijom, pošto sam navukao, malo previše zaštite za pločice na iznimno atletski građeno tijelo.
Za početak prekjučer malo istezanje, trbušnjaci, sklekići, a jučer bazen.
Dođem ja tako na taj iznimno sexy bazen, nađem blagajnu kupim kartu i pitam tetu iza, a kaj sad ?
Kaže ma samo pokažite kartu kolegi redaru i sve će biti u redu.
Ok, dođem ja do stričeka i pokažem kartu, on drapne i uputi me u svlačionice.
Skinem se ja, obučem svoje armani gaćice, da se ne kupam gol i krenem na obvezatno tuširanje.
Uletim pod tuševe, tamo obiteljsko druženje Mama, Tata i mali Jurica.
Stuškam se i krenem prema bazenu.
Snimim ja traku, neki plivaju, hoću se bućnut, kad li lik fućka ko nogometni sudac.
Maše on meni, mašem ja njemu, dere se on: NE TAMO, TAMO SU NE PLIVAČI !!!
E jebi ga kako zna, da ja znam plivat ?
Odem okolo dođem do traka za građanstvo i pljas, kao bomba, čujem kraičkom uha: Stigo kit na bazen.
Otplivam si jedno 45 - 60 minutica i krenem van.
Usput nabacim spasiocima komentar: Još da kužim, čemu služe natikače i da ih ne ostavljam s druge strane bazena, bilo bi dobro, zar ne ?
Ciničan smiješak s druge strane i krenem prema tuševima.
Dođem pod tuš, tamo neka mlada dama, sva u čudu, pere svoju dugu smeđu kosu.
Pustim ja toplu vodu, da se malo mišići opuste i nadasve uživam u toplini tuša.
Nakon nekog vremena dolazi čistačica s metlom i onako me pogleda i izusti: Znate ovo su tuševi za ženski dio populacije.
U jebo te, pa kako ?
Bio sam tu, ranije i bilo je obiteljsko veselje.
Ništa, ne vjerujem ja, odem s njom do kazala, kada vidi fakat, kikljica na znaku.
Pokupim stvari, ispričam se mladoj dami na inkomodaciji i hoću van, a čistaljka digla frku: Ne ovak mokri ovdje, nego preko bazena.
Dođem opet od bazena, tamo sjede oni spasioci iz koje rečenice ranije i ja kažem: Pa mogli ste mi reći da su to ženski tuševi.
Inače to su vam ženski tuševi, prozbori jedan od njih, dok su se ostali smješkali.
A dobro, znat ću za drugi puta.
Dođem ja konačno pod muške tuševe, stuškam se još jednom, jer sam se oznojio od prešaltavanja i odem se obući te krenuh kući.
Ali kad pogledam, sve u svemu, bilo mi je jako dobro na Bazenu.

- 08:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #