Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 10.06.2009.

Ovaj put malo o prehrani :)

Odlučio sam malo modificirati moju sirovu prehranu - i umjesto nastojanja da budem 100% na sirovoj hrani, sada je to negdje na 80-90% svaki dan. Postotak određujem na temelju mase pojedene sirove hrane i mase pojedene ne-sirove hrane. Znači, ako pojedem 2 kg sirove hrane (a pojedem dnevno i više), tada bi 20% bilo 0.5 kg ne-sirove hrane što je prilična količina hrane. Za sada do 17 sati jedem isključivo sirovo, a nakon toga mi dolazi ne-sirovi dio dana. Tih 20% su veganskih.
Ne znam gdje će me ova modifikacija u eksperimentu dovesti. Za sada mi se čini realnije da ću dugoročno biti 80-90% sirovojelac, nego 100% ali ne mogu znati.
Stari način prehrane me ne privlači. S obzirom da se želim sam brinuti za svoju hranu (ne računam to što ću povremeno nešto pojesti kod mame ili u nekom restoranu) meni je najjednostavnije biti na 80-90% sirove hrane - ići ispod tog postotka bi značilo da bi si morao češće kuhati što mi se stvarno ne da ili da jedem veliku količinu junk fooda što mi se isto stvarno ne da.

prijavi hr.digg - 18:18 - Komentari (9) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com