Blog Sadašnjeg trenutka

subota, 30.05.2009.

Jedan post o sirovoj hrani :)

Dragi moji, nakon što sam dobio stotine mailove podrške/pitanja o sirovoj hrani, odlučio sam u ovom postu pisati o sirovoj hrani. :) ŠALA!!! Nisam dobio stotine mailove... smijeh Ali ću ipak pisati o sirovoj hrani. yes

Danas je 56. dan da sam na veganskoj sirovoj prehrani. Nastojim biti 100% sirov. Dvaput sam pojeo indjiske orašćiće za koje sam naknadno skužio da nisu sirovi, tako da ne mogu reći da sam bio 100% sirov sve vrijeme, ali sam vrlo blizu tome. Ne znam i za druge orašaste plodove koje jedem (lješanjaci, orasi) - za njih ne mogu biti siguran, ali pretpostavljam da su sirovi. Isto tako za neko suho voće ne znam da li su sigurno sirovi. Za sve ostalo mogu reći da je sirovo. Nakon što prođu još 4 dana, malo ću popustiti pravila - i tada ću svaki dan biti barem 80% sirov (to je dovoljno da mogu i dalje nositi etiketu "sirovojelac"). Pretpostavljam da ću većinu dana i dalje biti 100%, ali ako mi ponekad dođe jaka želja za nesirovom hranom, onda ću unutar tih 20% to i pojesti. Ono što mi pada na pamet da bi mi mogla doći želja je pašta, riži-biži, tortelini sa gljivama, pomfri, kruh, tofu, blitva sa krumpirom, štapići Vic, čips, kokice (one iz kina). Možda ima još nešto, ali se ne mogu sjetiti. Ovaj čas pijem zeleni sokić i nemam želju za ničim iz te kategorije. U tih 20% neće biti ništa što je ne-vegansko - tako da otpada pohana piletina (koju sam prije volio jesti), sir, kava sa mlijekom, čokolada, palačinke i sl.

Ono što mi se sviđa kod sirove prehrane je to da ja sam se kompletno brinem za svoju prehranu - nabavljam namirnice, educiram se, pripremam i sl. Isto tako ja imam potpuno slobodu odlučivanja kada i koliko ću jesti. S obzirom da mi je do prije malo uvijek netko drugi kuhao (prvo mama, pa onda više od 3 godine punica) nezgodno je sa time jer tako opterećujem nekog da mora misliti o mojoj problematičnoj prehrani (a pošto puno toga nisam volio jesti, to zna biti problematično). To mi je super - kada moja prehrana ovisi isključivo o meni. Postao bih i prije vegan da sam bio u toj poziciji u kojoj sam sada. Cijena koju plaćam za to je da sada gubim dosta više vremena na pripremu svojih obroka nego ikad prije, ali za mene je to cijena koja vrijedi onog što mi daje - a to je potpuna sloboda oko moje prehrane bez da ikog moram gnjaviti sa time.

Još uvijek nemam neke posebno dobro pozitivne rezultate - u zadnjih 10-ak dana primjećujem da ide u smjeru energetskog poboljšanja (u odnosu na stari način prehrane) - ali svejedno u prosjeku od 10 dana se jedno 2 dana osjećam loše, 2 dana između, a 6 dana natprosječno dobro energetski. Primjetim da se broj dana kada se osjećam baš dobro energetski povećava - i to je možda glavna pozitivna stvar.
Konkretno, danas mi je bio posebno loš dan (i imao sam nizak tlak - 105/70, to je za mene nisko), jučer sam bio onako, a 4 dana prije toga sam bio baš dobro energetski. Očekujem da ću narednih nekoliko dana biti baš dobro energetski, ako se i dalje bude nastavio ovaj obrazac.

Glavna negativna stvar je to što sam dosta smršavio pa mi redovito ljudi kažu da sada izgledam premršavo i bolesno. Jutros kada sam se vagao imao sam 61 kg - što je apsolutni rekord u zadnjih 15 godina. Iako sam nastojao jesti svaki dan 2500 kalorija kroz zadnja 3 i pol tjedna, smršavio sam 2 kg.
Ženica mi je izmjerila visinu - 172.5 cm (smanjio sam se 1 cm u zadnjim godinama) tako da sam sada stvarno na rubu sa svojom kilažom. Ako mi kilaža padne ispod 60 kg onda ću se čak i malo zabrinuti. nut Inače, ženica me je zamolila da javno kažem "Moja ženica želi da se zna da ja znam da ona poštuje moje odluke oko prehrane, pa makar to imalo fatalne posljedice za mene."
E sad, što se tiče kilaže - napraviti ću jedan eksperiment - tjedan dana ću jesti 3500 kalorija (umjesto trenutnih 2500) i svako jutro provjeriti stanje na vagi - cilj za narednih tjedan dana mi je prestati gubiti na kilaži i po mogućnosti dobiti nešto... Ako i sa 3500 kalorija budim gubio na kilaži, e onda ću se stvarno i ja zabrinut...

Do sljedećeg posta želim vam dobar tek i da uživate u hrani, pa kakva god ona bila... party

prijavi hr.digg - 20:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com