Blog Sadašnjeg trenutka

subota, 16.05.2009.

Ponosan

U zadnje vrijeme, primjetio sam kod sebe neke stvari sa kojima sam toliko zadovoljan da sam zapravo ponosan na njih.
Pa ide popis...
- moj pristup razvoju mojeg privatnog biznisa (da budem terapeut/instruktor)
- moj pristup istraživanju/traženju koji je način prehrane optimalan za mene
- vrlo aktivno preuzimanje odgovornosti za moje zdravlje

I nije tu stvar nekih konkretnih rezultata (kojih još ni nemam), već u kvaliteti mojeg pristupa. To je ono sa čime sam prilično zadovoljan kod sebe i što mi daje dobru osnovu da konkretne rezultate neću moći izbjeći.

I da, ponosam sam na to da stvarno nemam problema javno reći "da sam ponosan na nešto kod sebe". :)

Na što ste vi ponosni kod sebe?

prijavi hr.digg - 14:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com