Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 06.05.2009.

Sirova hrana - novih 30 dana

5.5. je završio moj prvi test od 30 dana na sirovoj prehrani. Rezultati/dojmovi su i nakon 30 dana slični onima koje sam napisao u pretprošlom postu pa se sada neću ponavljati.
Ono što sam uvidio je to da sam većinu dana unosio puno manje kalorija nego što mi je inače bio prosjek - možda 1500 do 2000 kalorija dnevno u odnosu na 2500 - 3000 koliko sam unosio na starom režimu prehrane. Razlog zašto sam tako malo unosio jer stvarno nisam bio gladan - ono što sam jeo u toku dana me je stalno držalo sitim. S obzirom da sam dosta smršavio odlučio sam da ću u narednih 30 dana svakodnevno jesti 2500 - 3000 kalorija i vidjeti kakav će biti rezultat toga. Da bi uspio pojesti toliko puno kalorija, a da ne pojedem nekoliko kilograma banana, odlučio sam povećati udio masnih izvora kalorija - orašastih plodova i sjemenki gdje očekujem da ću iz toga svaki dan dobiti nekih 30-40% kalorija. Oko 30% će biti iz banana, a ostalo iz ostalog voća/povrća.
Zadovoljan sam koliko sam naučio u prvih mjesec dana oko sirove prehrane. Ovakav način prehrane mi ne stvara stres iako se sada moram potpuno brinuti o svojoj prehrani (nabavka, priprema) za razliku od prije kad sam bio samo potrošač - a punica, mama ili McDonalds bi napravili sve ostalo.
U ovih mjesec dana želio bih još dosta naučiti - jedna od stvari koje su mi trenutne jako interesantne su uzgoj klica u kućnoj radinosti. Kada napravim neke pomake oko toga pisati ću i o tome na ovom blogu.
Uf, čovjek ogladni od pisanja posta - idem sada pojesti nekoliko banana. njami

prijavi hr.digg - 16:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com