Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 22.04.2009.

Terapeut

U ovom postu ću otprilike opisati koji je moj pristup oko toga da postanem profesionalni terapeut alternativne medicine.
Najprije sam napravio jednu mini analizu nadopunivši sljedeće izjave:
"Ja želim biti terapeut zato jer..."
"Ja ne želim biti terapeut zato jer..."

Na taj način sam došao do razloga zašto to želim, kao i do blokova koje imam da bi to ostvario. Sve blokove sam razriješio, tako da u ovom trenutku nemam niti jedan svjesni razlog zašto to ne bih želio, kao ni ograničavajuće uvjerenje da ja to neću biti u stanju. Većina blokova je nestalo kada sam napisao oglas iz prošlog posta. Dokle sam čitao oglas, zapravo većina mojih blokova je spontano otpala. A za ostalo tu mi je The Work. I ovih dana baš bih nekako i volio da imam još neki blok/stresnu misao oko toga da budem terapeut, pa da primjenim Work na tome, ali uzalud - imam samo pozitivne misli oko toga. sretan

Moj osnovni plan je sljedeći - u narednih 6 do 9 mjeseci obučiti se do razine da znam što radim i da sam u stanju producirati rezultate. Ako ne budem mogao producirati rezultate, onda se sa time neću baviti. Ali ako budem mogao, onda teško da će me nešto spriječiti. Dokle ne budem bio u stanju producirati rezultate ne mislim davati otkaz na sadašnjem poslu tako da ja zapravo i nemam neki rizik u tome jer ako se ispostavi s vremenom da ja ipak nisam za to, i dalje ću imati posao u informatici. U svoje samoobučavanje neću uložiti puno financijskih sredstava jer jednostavno mislim da neće biti potrebe. Očekujem da ću uložiti dosta vremena, ali to je ionako tematika koja me jako zanima i čak i ako ne budem postao terapeut biti će mi korisno za moje vlastito zdravlje.

Sam sebi sam postavio nužne uvjete koje trebam zadovoljavati da bi smatrao da je realno da ću postati kvalitetan terapeut. To su:
1. Redovita introspekcija. Propitkivanje mojih problema, motiva i dostupnih opcija.
(u tome mislim koristiti redovito Work)
2. Spremnost na učenje - naglasak na učenje, a ne toliko na rezultat
3. Predanost vrlo zdravom načinu života (način prehrane, vježba, kvalitetno spavanje, unutarnje čišćenje organizma itd.)
4. Predanost da svaki dan učim i razvijam se u području alternative medicine

Ti uvjeti funkcioniraju za mene. Za nekog drugog ti uvjeti bi bili nepotrebni ili bi imao neke sasvim druge uvjete. Ono što sam prilično uvjeren je to da ako sam spreman zadovoljiti ova 4 navedena uvjeta, ne mogu izbjeći kvalitetne rezultate. I to tvrdim sada, u ovoj točki vremena gdje još nemam potrebnu vještinu da bi producirao željene rezultate. Vrijeme će pokazati da li sam bio u pravu.

prijavi hr.digg - 21:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com