Blog Sadašnjeg trenutka

subota, 18.04.2009.

Oglas - radno mjesto

Opis posla: Svakodnevni rad na sebi - fizički, mentalno, emotivno min. 2 sata. Proučavanje, istraživanje i učenje svaki dan o zdravlju (i srodnim temama) i tome kako ga poboljšati. Fleksibilno radno vrijeme i sam sebi šef u svakom pogledu. Zahtjeva se learning attitude - spremnost na redovito učenje i eksperimentiranje neopterećen oko rezultata.
3 - 4 sata rada dnevno sa klijentima. Mogućnost organiziranja dodatnih radionica vezanih za sadašnji trenutak, Work, Pranic Healing, poboljšanje mentalnih sposobnosti...


Što mislite o ovom oglasu? On je izašao na mom ekranu kao rezultat mojeg razmišljanja o tome želim li ja uistinu jednom biti terapeut alternativne medicine. sretan
U fazi sam dubljeg preispitivanja svojih misli o mom trenutnom poslu, o mojoj karijeri, o tome želim li uistinu jednom potpuno promijeniti karijeru iz informatičke u terapeutsku. Trenutno sam u poziciji gdje mi je karijera informatička, a hobi mi je alternativna medicina. Alternativa tome je da jednom postanem terapeut, a hobi mi bude informatika. Ne mogu se sjetiti treće stvari koju bi mi trenutno bilo gušt raditi i da mi to bude izvor prihoda.

Do prije 15 minuta sam bio uvjeren da ću napisati post o nenasilju, ali u jednom trenutku, gledajući što imam na ekranu odlučio sam da to želim podijeliti sa svojim čitateljima.

prijavi hr.digg - 19:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com