Blog Sadašnjeg trenutka

četvrtak, 04.09.2008.

Učenik i učitelj

Evo i mene nakon nekog vremena da napišem novi post. Netko će možda reći da je prošlo dugo vremena, ali što je to 64 dana u odnosu na vječnost? pjeva Kako god, berix.blog.hr bi rekao da je prošlo točno onoliko vremena koliko je trebalo proći, a sad da li je to uistinu tako ili ne, ma zapravo i nije baš toliko bitno. dead

Uvod (kojeg iskreno možete slobodno preskočiti i odmah otići na temu)
Pročitao sam jako puno toga iz područja zdravlja, duhovnosti, alternative. Proučavao manje ili više ozbiljno također finu količinu stvari, promišljao i pisao o temi duhovnosti i srodnim temama - a i upoznao svakakve ljude sličnih interesa. A ono što je zapravo fascinantno je to da sam primjenio jako malo toga unatoč oceanu informacija i mogućnosti koji su se meni nudili. Nije to nešto nužno loše, ali to sa sobom donosi određene rezultate. Da sam primjenio barem malo nešto više od onoga što mi je dostupno, imao bi i ugodnije rezultate - više unutarnjeg mira, zadovoljstva, zdravlja, vjerojatno bolje vanjske okolnosti i sl. Nakon svega toga, zapravo bih rekao da su sljedeće izjave točne:
1. Previše znam i to me koči.
2. Nemam apsolutno nikakvog pojma o bilo čemu.
Ako vam se to čini kao kontradiktorno, ah, što ću vam ja - nisam ja izmislio duhovne paradokse. wink No to ionako nije tema ovog posta, pa ću sada jednostavno naprasno prestati pisati o tome u ovom postu i napokon početi sa temom.zubo

Tema posta - pomoć drugih ljudi
Došao sam do jednog zaključka - ljudima da bi uspjeli iskoristiti više od dostupnih mogućnosti samorazvoja treba neki oblik pomoći od drugih ljudi. Taj oblik pomoći može doći na razne načine i kanale, ali ovdje konkretno mislim na jedan odnos učenik, klijent, praktikant s jedne strane i učitelj, mentor, guru, trener, terapeut s druge strane. Taj odnos se može promatrati kroz razne aspekte i o tome bi se mogao napisati poduži post, ali za sada ću se zadržati samo na meni trenutno zanimljivima. Naime, došao sam u točku svojeg života gdje zapravo želim da imam nekog iz kategorije učitelj/mentor sa kojim ću aktivno raditi jedan na jedan. Takva osoba treba zadovoljavati određene kriterije da bi je mogao doživjeti na taj način. Koji su to kriteriji, možda napišem u sljedećem postu (u trenutku pisanja ovog posta još ih nisam u stanju definirati, ali očekujem da će se to ubrzo promijeniti). Ako krenem od pretpostavke da je fraza "kad je učenik spreman, učitelj se pojavljuje" točna, onda sam otvoren i prema mogućnosti da ću ubrzo imati svojeg učitelja/mentora. Znam da sam došao do točke da bi otišao na jednu višu razinu, da bi izašao iz petlje sadašnje razine treba mi pomoć nekog tko zadovoljava određene kriterije i tko je u stanju pomoći mi toliko da izađem iz petlje. Svakodnevna realnost mi je pokazala da sam to nisam u stanju - moj um je previše vješt da bi mi to dopustio tek tako... Iskreno, pomalo sam i ponosan na samog sebe što sam si u stanju priznati da sam došao do točke gdje mi zapravo treba pomoć za otići dalje...

Mogao bih još napisati jako dosta na ovu temu, ali neka to ipak bude materijal za neki drugi post...

P.S.
Vidim da je u popisu mogućih kategorija postova na blog.hr-u dodano i "Ženski kutak". S obzirom da nema ni dalje duhovnosti, niti samorazvoja u popisu kategorija - stavit ću da je ovo post iz te kategorije "Ženski kutak" - nadam se ća to privući silne čitateljice... naughtyrofl

prijavi hr.digg - 20:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com