Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 06.05.2008.

Gledatelj

Za današnji post i nisam imao previše vremena da ga napišem. Ono što imam na popisu željenih tema mi za ovaj post nije bilo prihvatljivo jer bi zahtjevalo da potrošim dosta vremena. I zato sam si samo jednostavno postavio pitanje "Što bih trebao objaviti u ovom postu?". Pogledao sam na moje police sa knjigama, uzeo dvije u ruke koje su mi se učinile zgodne, otvorio prvu - nije mi se svidjela, otvorio drugu i otkrio sam što da objavim u ovom postu.

Knjiga iz koje sam prepisao citat se zove Poruka razigranog duha - Ogledalo prosvjetljenja. Oko te knjige sam u konfliktu, neki dijelovi mi nisu nimalo sjeli, neki prilično. Očito, ovaj dio mi je sjeo. wink

"SHVATITE, VI STE GLEDATELJI!
Ako možete biti svjedok neke situacije, vi odjednom više niste u njoj, prestajete biti njezin dio. Na primjer, gledate film. Samo ste gledatelji, ali prije ili poslije zaboravljate da ste gledatelj - postajete dio zbivanja, dio sadržaja. Smijete se, vičete, plačete, uvučeni ste u radnju, a na ekranu nema ničeg - samo igra svjetla i sjenki. Izgubili ste mogućnost biti svjedokom. Poistovjetili ste se s onom što se događa na ekranu. Čak su i sjene, koje se kreću po ekranu, postale za vas stvarnost.
Evo dvaju oprečnih rezultata: ako ste se poistovjetili - nestvarne stvari postaju stvarne. Ako se niste poistvojetili, čak i stvarne stvari postaju nestvarne. Ako ste uspjeli spoznati, možete izaći iz efemernog, iluzornog života u hram stvarnosti. Nesvjesnost nas vodi samo u život u snu."


Moj sistem (tijelo/um) je u zadnjem periodu prilično poistovjećeno i uživljeno u igru svjetla i sjenki, a jedan manji dio tog sistema (Promatrač?) promatra tu poistovjećenost i vidi da je i sama ta poistovjećenost zapravo još jedna iluzija...

Lipi pozdrav do petka. wave

prijavi hr.digg - 00:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com