Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 21.12.2007.

Čitatelj svog bloga

Ponekad me tako pukne insipiracija da napišem više postova odjednom. I u prošloj takvom tornadu inspiracije počeo sam pisati post za koji više nisam bio siguran da li sam napisao nešto slično - i krenuo sam provjeravati među stare postove i naišao sam na neke svoje postove koji su me iskreno oduševili. sretan

Veliki dio postova sam napisao iz pozicije jednog duhovnijeg dijela mene - i kao takvi, ti postovi imaju u sebi jednu drukčiju energiju. Energiju koja može utjecati na onog koji čita ako je ta osoba spremna na takvu vrstu energije u tom trenutku - ja sam očito bio jer su me neki moji bivši postovi baš pozitivno pukli.

Ne znam za vas (OK, znam za Neu), ali ja prolazim kroz faze u kojima je stupanj povezanosti mojeg tijela sa Bićem u meni dubok, pa onda oslabi, pa opet postane dublji i tako se izmijenjuju faze. Znači, ne ide kod mene to linearno, već po nekoj čudnoj krivulji gdje bude i naglih uspona i padova. I dobar dio tih postova sam napisao u trenutku vrhunca inteziteta te dubine i primjetio sam da kada imam niži intezitet da mi ti postovi spontano pomažu da se on pojača.

Koliko god na prvi pogled možda izgledalo glupo da iskazujem oduševljenje sa nekim "svojim" postovima, bilo bi još i gluplje da skrivam to oduševljenje samo zato jer bi netko mogao pomisliti "baš je glupo na glas biti oduševljen sa svojim postovima". Ionako, iako sam autor tih postova, često se osjećam kao da nisam ja pisao te postove.

Nije ovaj blog čitan u velikom broju, a kako stvari stoje, nikad ni neće biti, ali zato ima tu vrijednost da može jako pozitivno djelovati na njegovog autora - a ako to nije uspjeh, e onda stvarno ne znam što je...

-----

Ponekad ću biti kontradiktoran sam sebi - tri su mogućnosti:
1. da sam stvarno promijenio način razmišljanja i da je neki post u sadašnjosti u konfliktu sa nekim bivšim (npr. sami počeci mojeg blogovanja su primjeri neki od postova koji više nisu u skladu sa onim što trenutno vjerujem)
2. da sam napisao post iz dvije krajnosti svojeg "duhovnog" inteziteta - da je jedan post bio napisan na vrhuncu, a drugi na minimimu duhovnog inteziteta - a to je ono što značajno utječe na perspektivu u određenom trenutku
3. da su obe kontradikcije istinite - i da se radi o duhovnim paradoksima

Ako se to dogodi, a uzrok su točke 1. ili 2. nemojte zamjeriti i vjerujte mi da svaki post koji sam napisao je uistinu bila moja istina u trenutku pisanja tog posta - ni ne mogu drukčije.

Pozdravljam vas do sljedećeg iskrenog posta. wink

prijavi hr.digg - 09:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com