Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 13.11.2007.

Site - dobrotvorne aktivnosti 2. dio

Od zadnjeg posta promislio sam i odlučio da ću ubrzo startati site posvećen dobrotvornim aktivnostima.
Sastojati će se od 3 cijeline:
1. Dio koji se bavi sa dobrotvornim aktivnostima i udrugama u Hrvatskoj
2. Dio koji se bavi sa dobrotvornim aktivnostima u svijetu
3. Blog dio
Prva dva dijela će imati linkove i informacije, dok ću unutar blog dijela pisati o svojim iskustvima i razmišljanjima vezano za dobrotvorne aktivnosti.

Koja je moja motivacija za pokretanje takvog sitea?
Ja prvi, kao Advaita student, duboko vjerujem da najveću uslugu ovoj razini stvarnosti možemo napraviti tako što spoznamo svoju pravu prirodu. Kod mene je to uvjerenje, kod određenih mojih mentora to je dio njihovog učenja. Gledano tako, dobrotvorne aktivnosti nisu moj prioritet u životu, ali to ne znači da neće biti dio mog života. Osjećam da su bitne. I poštujem taj osjećaj i zato ću poduzeti taj korak. Da li će se to pretvoriti u jedno ozbiljno putovanje ili će to biti kratka šetnja - iskreno ne znam. Bit će što treba biti - a i ja sam sam znatiželjan kako će se to razvijati.

Iskreno, ne smatram da je ta moja inicijativa za neku posebnu pohvalu - radim ono što mi je došlo spontano da napravim i uz to ja ću imati koristi od svega toga. Sa moje strane to sigurno nije neka žrtva (nešto slobodnog vremena i novca za hosting), a ako nekome nekad na neki nači pomogne drago mi je da sam sudjelovao u tome.

Koje su moje koristi iz toga?
1. Prvenstveno pojačana svjesnost i informiranost o području gdje se može pomoći onima kojima je ta pomoć potrebna. Na taj način ću i ja lakše ostvariti svoju ulogu u tome.
2. Imati ću iskustvo više - nisam još nikada imao svoj site na kojem ću imati vlastiti blog bez da sam dio nekog blog servisa.
3. Radim ono što mi spontano dolazi

Da li će taj site biti ikome koristan? Kao što smo se neki od nas već davno složili - ne možemo znati - ponekad jako sitna pozitivna akcija može zbog lančane reakcije stvoriti lavinu. Bilo bi previše pretenciozno tvrditi da možemo znati kakav će efekt imati nešto dugoročno.

Mislio sam u ovom postu pisati o konkretnijim razlozima zašto je dobro pomagati nekome, no odlučio sam da ipak neću - neka to bude jedan od postova za blog na tom siteu.
Da ne bude zabune i dalje ću pisati na ovom blogu - slična tematika kao i do sada, a na onom ću pisati ponajviše o dobrotvornim aktivnostima. Bit će mi baš drago ako barem nekome od trenutnih čitatelja bude zanimljiv taj blog.

Moj stav je oko tog sitea kao i oko većine drugih stvari u životu - Neka bude volja Tvoja, pa što god treba biti - neka bude. Ne vezujem se na rezultat - jer vezivanje takve vrste nije u skladu sa mojom životnom filozofijom.

Na temelju prošlih iskustava ne bi me začudilo da zato jer sam se odlučio na startanje sitea te tematike da me netko proglasi da imam veliki ego, da se ponašam djetinjasto, da sam naivan, da kada ću prestati tražiti ono što je u meni, da se trebam probuditi, da sam lijen, da bježim od života, da previše teoretiziram jer to nije prava akcija, da sam previše nemiran, da imam previše misli, da idem krivim putem, da činim krivu stvar itd., itd. - lako meni kad me i ljudi koji me uopće ne poznaju tako "dobro poznaju". fino

Lipi mah svima.

prijavi hr.digg - 09:28 - Komentari (10) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com