Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 18.09.2007.

Advaita

Advaita je filozofsko-religijsko učenje non-dualizma. Njegovi počeci idu unatrag 5000 godina. Zašto je Advaita značajna za mene? Upravo zato jer je njezino učenje savršeno u skladu sa mojim belief systemom. Već prije sam naišao na taj pojam, ali na jednom siteu koji je bio dosta dosadan pa sam to ignorirao. (Očito nije bilo pravo vrijeme) Međutim, ovih dana sam ponovo naišao na taj pojam u sklopu jednog drugog sitea i ukratko oduševio sam se.
To je to - za mene je to vrhunac učenja i ništa poslije toga mi i nema tolikog smisla. Za mene je Advaita učenje moj dom - sa otkrićem tog učenja, osjećam se kao da sam napokon došao kući. To je nešto što ću vjerojatno narednih godina proučavati, čitati knjige Advaita učitelja i sl. Npr. među mojim mentorima Sri Ramana Maharshi i Sri Nisgdardatt Maharaj su jako cijenjeni Advaita učitelji.
Veseli me da moj belief system nije moja izmišljotina već da iza njega stoji 5000 staro učenje. Vrlo vjerojatno će Advaita biti ponekad tema mojih postova tako da je ovaj post zapravo tek najava toga i prilika da sa vama podijelim link na site Advaita.org koji je za mene pravo blago. Ima jako puno materijala, i vjerojatno ću kroz kratko vrijeme pročitati sav dostupan materijal.

I za kraj dati ću vam jedan odgovor u Advaita stilu:
"Tko je Berix?
Berix je istovremeno lik koji ne postoji, osim u snu , ali i Onaj koji sanja taj san. Taj lik u snu se veseli da je otkrio Advaita učenje, dok Onaj koji sanja zna da ne postoji ništa što se može otkriti jer postoji samo On." wave

prijavi hr.digg - 13:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com