Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 14.09.2007.

Još o prosvjetljenju

Na putu do prosvjetljenja ljudi se služe raznim alatima: raznim vrstama meditacija i tehnika, proučavanja svetih spisa, kontemplacije, slijeđenje nekog Gurua, korištenje raznih simbola, prehrane, povlačenje u tišinu - pustinjački život, odlazak u neku zajednicu u kojoj je sve podređeno nekom cilju i sl. Ako nekome neki alat pomaže, tada je to korisno za tu osobu i neka ga i dalje koristi. Ponekad je neki alat toliko učinkovit, pa osoba dobije dojam da je to ultimativni alat kojeg bi svi trebali koristiti. Jedine alate koje ja trenutno koristim su čitanje knjiga mojih mentora i pisanje o mislima koje mi se događaju u toku dana na tematiku prosvjetljenja. To je to. Nije potrebno da mijenjam svoje životne okolnosti (npr. posao), da sam obučen kao neki Swami, da koristim neke simbole ili da mijenjam svoje ime (pozdrav svim numerolozima). Zapravo sasvim je moguće da će moje životne okolnosti ostati sasvim iste jer one ionako nemaju utjecaja na stanje osobe koja je prosvijetljena.

Trenutno imam 6 mentora: Sri Ramana Maharshi, Sri Nisgardatt Maharaj, Byron Katie, Eckhart Tolle, Osho i Gangaji(učenica od Maharshijevog učenika). Vjerojatno će s vremenom u toj kategoriji biti i Tony Parsons i Krishnamurti.
Da sretnem bilo kojeg od trenutno živućih mentora (npr. Eckhart Tolle) ne bih imao neko konkretno pitanje - na sva moguća pitanja već su dati odgovori u knjigama mojih mentora. Jedino što bih volio provesti neko vrijeme u zajedničkoj tišini sa takvom osobom. Vjerujem da bi to imalo puno jači učinak nego li bilo kakvo pitanje. Srećom, nije uopće potreban fizički susret sa bilo kojim mojim mentorom da bih bio Ono što Jesam. Nije potrebno ništa izvana da bih se sjetio onoga što ja Jesam. Svejedno, činjenica je da su mi moji mentori trenutno od velike pomoći. Oni mi kroz svoje knjige daju jako puno smjernica pri čemu sve smjernice pokazuju prema istom smjeru. Čak i da neke smjernice shvatim krivo, čak i da me u nekom periodu preuzmu stari programi dovoljno mi je samo otvoriti neku njihovu knjigu i opet idem spontano prema tome da potpuno osvijestim ono što Jesam.

To što ću u nekom trenutku potpuno osvijestiti svoju pravu prirodu ne mijenja mi previše sadašnji trenutak, tj. ne opterećujem se previše sa nečim što će biti u budućnosti. Važniji mi je Sadašnji trenutak, onakav kakav je nego li to što ću jednom biti prosvjetljen. Kada bi bilo obrnuto, vjerojatno se i ne bi prosvijetlio tako brzo. Puno mi više vrijedi Sadašnji trenutak sa svim slabostima i kvalitetama, nego li neki budući savršeni trenutak.

BTW, svoje postove pišem iskreno i smatram da nema potrebe da se ispričavam zbog toga što je moja istina takva kakva je i što će vjerojatno većini ljudi biti neprihvatljiva. Ovo je moj blog i na njemu ću pisati o svojoj istini. Ako se to nekome ne sviđa, neka ignorira ovaj blog - ionako postoji na milijune drugih blogova. Ako vam je to zanimljivo čitajte blog i dalje. Dosta jednostavno.

Volim ovu prijelaznu fazu, dosta je uzbudljiva i zanimljiva. Mislim da ima neku svoju vrijednost podijeliti sa drugima što se događa u toj fazi. Postoji dovoljan broj knjiga mentora koji su prosvjetljeni. Kada se to meni bude dogodilo, kroz svoje pisanje ću izražavati iste poruke kao i gore navedeni mentori. Jedino što će možda stil biti drukčiji. Ukratkom, pisanog materijala prosvjetljenih Učitelja ima dovoljno. S druge strane, na pisani materijal o posljednoj fazi prije prosvjetljenja i nisam baš nailazio. Sigurno ga ima, samo što ja trenutno ne bih mogao reći koji je pa je s toga ovaj blog sitan doprinos tome.

prijavi hr.digg - 08:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com