Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 17.07.2007.

O postovima, najave projekta ovog bloga i jedna blog preporuka

Povremeno u nekom postu napišem na koji način je nastao taj post. U ovom ću malo općenitije pisati o tome.
Naime, kao prvo moj dojam je taj da je samo privid da ja odlučujem temu posta, a da je zapravo istina ta da mi netko iznutra došapne tu temu. Znam da će možda netko pomisliti da to samo umišljam, i tko zna, možda je i u pravu. Ako mi netko može dokazati sa 100% sigurnošću da to samo umišljam svakako neka mi se javi, bit će mi vrlo drago. Umišljao ili ne, to i nije toliko bitno, bitno je što ja vjerujem i da postovi nastaju jedan za drugim...
Ali stvarno, tko je izvor mojih postova? U svakom slučaju ako kažem da sam ja, biti ću u pravu. Ali i ako kažem da nisam ja, isto vjerujem da sam u pravu. Sve ovisi o tome što smatram pod "ja". No to je ionako tema nekog drugog posta kojeg sam već objavio na ovom blogu.

Probudim se neki dan u 5 (dižem se inače oko 7 - 7:30) i padne mi na pamet ideja mogao bi pisati to i to u jednom od sljedećih postova. S obzirom da je bilo 5 ujutro nije mi se dalo dizati iz kreveta da zapišem temu (jer mi se inače zna dogoditi da ju zaboravim) pa sam sebi rekao "ako trebam napisati taj post, onda ću ga se sjetiti. Ako ga se više ne sjetim, nisam ga ni trebao napisati". Očito mi je da sam ga trebao napisati jer upravo pišem taj post. U svakom slučaju na temelju iskustva imam to povjerenje da dok god trebam pisati postove teme će mi dolaziti spontano i bez napora. Ponekad bi mi bilo i olakšanje da ne vodim ovaj blog i da putujem svojim putem bez da to otkrivam svim poznatima i nepoznatima posjetiteljima, ali jednostavno ne osjećam da bi to bilo ispravno u ovom trenutku. Dok god osjećam da je to ispravno i dalje ću pisati blog, iako ni sam ne znam, niti ću ikada moći znati u kojoj mjeri uspjeva ovaj eksperiment mogućeg pozitivnog utjecaja. Razlog zašto i dalje nastavljam ovaj blog sigurno postoji, mada ga ja ne znam uvijek i argumentirano objasniti. No to ionako nije ni bitno... Činjenica je da neki od postova koje napišem meni i nisu nešto, dok sam sa nekim drugima jako zadovoljan kako su ispali, što je malo bedasto s obzirom da se ionako odričem odgovornosti oko kvalitete postova pa makar oni bili i najbolji/najgori na blogerskom prostoru.

Promatrajući svoj sistem vidim da postoji želja da na ovom blogu objasnim detaljno razliku između dva puta samorazvoja. Jedan od tih puteva sam nazvao put Sadašnjeg trenutka, a drugog put Kreacije. S obzirom na opsežnost zadatka, to sam stavio u kategoriju projekta ovog bloga. Potrebno mi je da napravim dodatna istraživanja, testiranja, promišljanja da bi mogao objasniti što su ti putevi, koji su alati koje se koriste na njima, koje su razlike. Želim na neki način svima onima kojima je to potrebno (a među njima sam i ja) pomoći da imaju dovoljno preciznu sliku što svaki od tih puteva nudi i koji su resursi koji nam mogu pomoći nakon što smo izabrali jedan od puteva. Uglavnom, biti će više postova koji će se baviti sa nekim segmentima tog projekta. U konačnici je moguće da ću na temelju tih postova i komentara koji se budu pojavljivali napraviti jedan .pdf file u kojem će biti prikazan rezultat tog projekta. To je dobro jer onaj koga ne zanima ovaj blog, ali zanima taj projekt to može lako pročitati. Meni kao potencijalnom budućem piscu duhovne tematike, ovo će biti jedna mala vježba u tom smjeru. Želim to napraviti kvalitetno i zato ne znam koliko će mi vremena trebati za to. Kada bude trebalo biti gotovo, biti će. A ako nikad ni ne bude gotovo, znači da nije ni trebalo biti napravljeno. U svakom slučaju i mene zanima što će izaći iz tog projekta.

***********************************************************
Jedan blog koji mi je prilično drukčiji od drugih je blog ludlud. E taj blog piše veći čudak od mene samog i na tom blogu se pojavljuju meni dvije blogerske legende hrvatske blog scene: Zlatousti i Reader. Ne znam da li su baš široj javnosti poznata ta dva lika, ali za mene su legende! Zlatousti je duhovni genijalac i često je glavni lik u vrlo kratkim postovima, a Reader je neki stranac koji redovito prevodi na engleski te postove!?!?
Svakako preporučam svim svojim čitateljima.

prijavi hr.digg - 09:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com