Blog Sadašnjeg trenutka

ponedjeljak, 25.06.2007.

Nevezani promatrač - praktična primjena

Gledao sam u sebe očekujući sadržaj ovog posta. Puno toga sam napisao prije nego li se je na kraju definirao ovaj kratki post. Pisao sam o 3D razini, eksperimentima, radu sa energijom, LOA modelu - no o ničemu dovoljno detaljno da bi postalo post. Znao sam da je potrebno samo dalje pisati i da kada dođe trenutak znati ću što treba biti u današnjem postu. I eto ga. yes

Prije nekoliko dana, u svom 100. postu pisao sam o poziciji nevezanog promatrača. Danas ću dati primjer na koji način ću koristiti poziciju nevezanog promatrača na konkretnom cilju.

Ali prvo jedan kratki uvod...
Osim što radim, izvanredno i studiram. I tamo su mi ostala još dva ispita koja eto bez ikakvih problema i grižnje savjesti razvlačim dosta dugo. Što je najbolje nisu to ni neki teški ispiti, položio sam puno težih u svojoj studentskoj karijeri. Danas mi je došlo da bi bilo OK provest jedan eksperiment sa jednim od tih ispita (teži od tih dva) - 18.7. je rok.

U tom eksperimentu postojim ja kao promatrač i sistem koji upravlja kombinacijom tijela/uma jedinke imena Berix. Glavni smisao eksperimenta je vidjeti kako će se ponašati sistem kada ga promatrač konstantno promatra. Nije smisao eksperimenta položiti ispit, već reakcija sistema na promatranje. Cijela ova priča sa promatračem i sa sistemom može se objasniti na način kao da jedna osoba promatra sve vrijeme drugu osobu, a ta druga osoba zna da ju prva promatra. U ovom slučaju, ja sam ujedno i promatrač i onaj koji je promatran.

Npr. to bi značilo da promatrač primjeti stvari kao što su:
- sistem je odlučio sada vizualizirati da je već razvalio ispit i da je 18.7. i da je dobio 5.
- sistem je sada pročitao nekoliko stranica i nastojao ih zapamtiti.
- sistemu se sada neda proučavati ovaj dio ispita, nego li ovaj drugi

Maknuti maksimalno iz cijele te priče "ja", tj. uglavnom razmišljati o sebi u 3. licu jednine.
Postoji promatrač koji promatra sistem koji djeluje. Promatrač je nevezan za rezultat i što god bude sa sistemom mu je OK. Dominantna perspektiva iz koje će promatrač promatrati sistem je taj ispit. Npr. dok putujem autom, dok nešto radim i sl. biti će stalno negdje prisutna misao "koje su reakcije sistema u ovom trenutku vezane za taj ispit". Jedan od mogućih rezultata tog eksperimenta je i to da se sistem sruši od tolikog promatranja, ako se to dogodi promatraču isto OK.

Vjerojatno ću vas po putu obavjesiti kako se razvija eksperiment. Osim naravno ako ne budem. wink

prijavi hr.digg - 13:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com