Blog Sadašnjeg trenutka

ponedjeljak, 28.05.2007.

Još o modelima stvarnosti

Paradoks pomaganja drugima
Eckhart Tolle je rekao da ne možemo napraviti ništa da dođemo u kontakt sa unutarnjim Bićem, a opet on drži seminare, piše knjige gdje objašnjava kako to napraviti. Meni je sigurno pomogao, a ima i jako veliki broj ljudi u svijetu koji će potvrditi da je i njima pomogao. To je paradoks. Vjerujem da će se Biće (u ovom slučaju Duša) otvoriti točno onda kada bude htjela. I to najčešće napravi tako što iskoristi druge ljude da bi se njezin lik probudio. Tako sam se ja počeo buditi čitajući knjige od Eckharta Tollea i Byron Katie. Međutim, nisu me oni probudili, već je Duša to odlučila, a njih jednostavno iskoristila kao sredstvo izvršenja njezine odluke.

Iz istog razloga ću se i ja dalje "truditi" ostaviti pozitivan utjecaj.
Naime, na kraju je ipak duša ta koja određuje, ali na način koji njoj odgovara. Za mnoge ljude taj način je da preko nekog drugog otkriju stvari koje će dovesti do izmjene njihovih programa. Ne mogu ja nikog promijeniti, ako to duša tog lika ne želi. Međutim, ako duša želi da se taj lik promijeni i to na način da joj netko drugi kaže nešto što će ostvariti efekt klika u toj osobi, tada na scenu nastupaju svi oni koji imaju ulogu učitelja na nekoj razini. Vjerujem da je u ovom životu jedan od mojih zadataka da sudjelujem u toj igri izmjene nečijeg softvera, tj. da do neke mjere budem učitelj. Kako ću znati da li je to stvarno tako? Pa ako poduzimam akcije podučavanja, tada je, inače nije. wink

Prilagoditi se tuđim modelima
Svi mi imamo model po kojem se ponašamo. Većina ljudi će imati drukčiji model nego što ga ja imam. I ako netko ne vjeruje u postojanje Duše, a ima životnih problema koji ga dosta muče - ne mogu toj osobi pomoći tako što ću joj reći "Daj, ne brini, to je ionako sve tvoja duša izabrala." jer za nju to u tom trenutku nije stvarnost. Znači, u toj situaciji ja bi trebao za povećati šansu pozitivnog utjecaja ući u model te osobe i djelovati iz njega, ako je to moguće.

Informatička analogija:
To je kao da ja koristim WindowsXP, a vi Linux i imate problem sa npr. printerom, a ja vam dođem i kažem: "problem je taj što koristiš Linux, prijeđi na Windows". Vi u tom trenutku želite samo da vam printer proradi, sa svim ostalim ste u tom trenutku sasvim zadovoljni - ne želite tako drastične promjene. Znači, ako vam želim pomoći oko vašeg problema, na meni je da prihvatim privremeno Linux i prilagodim se njemu. I riješim vam problem, i nastavim dalje koristiti WindowsXP, a vi Linux i svi sretni i zadovoljni. I ovdje uopće nije bitno koji je OS bolji - Windows ili Linux, već kome više odgovara u tom trenutku. Tako je i u stvarnom životu - iako ja imam model po kojem funkcioniram, to ne znači da neću moći voditi ovaj blog pišući kao da djelujem po drukčijem modelu.

Zaključak
Sigurno ću pisati i o stvarima kao što su povećanje slobodne volje, svjesnosti, smanjenje automatizma, zdravlju, povećanju mentalnih sposobnosti, inuticiji, postavljanju ciljeva, kako izmijeniti neke ograničavajuće programe i sl. Iako vjerujem da je na kraju Duša ta koja mijenja samog Čovjeka, a ne ja, moja Duša meni govori da sudjelujem na taj način u ovoj prekrasnoj igri. I dok god mi to govori, ja ću tako i raditi. Jer i ne mogu drukčije.

*******************
Planirao sam za danas objaviti post 15 sekundi, ali eto opet ću ga odgoditi. Jednostavno imam tu situaciju da me nešto iznutra pritišće da napišem post, i onda ga napišem i stavim kada će se objaviti, a u međuvremenu se pojave novi postovi koje imam potrebu napisati i oni su bitniji u tom trenutku. Što se tiče materijala koji mi dolazi, bez ikakvih problema mogao bi pisati 7 dana u tjednu, ali ipak ću do daljnjega ostati na 3 tjedno jer mi se sviđa ta mogućnost da ljudi imaju još jedan dan slobodno da odreagiraju na post. Jedino što mi se sada stvara gužva među postovima. :) Na kraju ću možda i neke od već napisanih postova izbrisati jer neće biti tako aktualni od silnog čekanja da dođu na red.
*******************
Ako vam se je na neki način svidio ovaj post i mislite li da bi mogao i nekome drugome biti zanimljiv ili koristan, imate priliku napraviti dobro djelo tako što ćete kliknuti na "Prijavi hr.digg" i time omogućiti i drugim ljudima da saznaju za ovaj post. Puno vam hvala. mah

Pa eto ljudi, prilika je tu pa možete kliknuti! yes

prijavi hr.digg - 08:04 - Komentari (22) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com