Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 15.05.2007.

Interview

Na moj post "Neka bude volja Tvoja" blogerica Cvjetići je napisala da ona "živi ono što ja pokušavam". To me je zainteresiralo i zato sam došao na ideju interviewa sa njom u kojem ću postaviti povezana pitanja i ona je odgovorila na njih i dala nam na uvid način na koji ona živi to načelo i zahvaljujem joj se na tome.


Moja pitanja:
************************************************************
Što za tebe znači "Neka bude volja Tvoja"?

Od kada živiš tako? Što te je potaknulo na to? Da li je to bio neki događaj ili je do toga došlo postepeno?

Da li smatraš da pripadaš nekoj religiji?

Što je za tebe Bog?

Kako se to manifestira u tvom životu?
a) da li postavljaš ciljeve i planiraš svoj život ili puštaš da to ide nekom spontanošću? Ako spontanost, da li ti ljudi oko tebe prebacuju da si nemarna?
b) da li postoje stvari koje te mogu uzrujati i izbaciti iz takta? Ako da, kako njih vidiš iz perspektive "neka bude volja Tvoja"?
c) koji je tvoj stav na patnju i nesreću u svijetu? Zašto se događaju loše stvari? Da li bi mi trebali poduzeti nešto oko toga?
d) ako se nekome tebi jako bliskom dogodi nešto loše, da li te to potrese ili i to prihvaćaš kao "volju Njegovu" pa si OK sa time?

Koje su pozitivne stvari koje smatraš da imaš zato jer tako pristupaš životu?

Što misliš da bi bilo još dobro reći čitateljima, a da nije pokriveno ovim pitanjima? Koja je tvoja poruka njima?
*********************************************************

Odgovori od Cvjetića:

Neka bude Volja Tvoja za mene znači živjeti ovdje bez opterećenja .

Imala sam sreću,rodila sam se u takvoj kući.Moja je obitelj živjela tako.Bila sam okružena ljudima koji su uvijek davali sve,vrata su uvijek bila otvorena,svatko tko je ušao dobio je pomoć,stručnu,samo lijepu riječ ili hranu.

Bilo je to u vrijeme kada su mnogi okretali glavu,zaključavali svoja vrata i svoja srca.

Da ,moja obitelj i ja smo katolici.Ali za nas je nedjelja onda kada učiniš nešto dobro.

A kada učiniš dobro djelo i poslije o tome govoriš,isto je kao da ga nisi učinio.

Bog je Stvoritelj.

Neka bude Volja Tvoja nije isprika za nerad i nemar.

Postavljam ciljeve i planiram .Ostvarujem onoliko koliko mi je dano .Zadovoljna sam.Ako su jedna vrata zatvorena ,ne gledam u njih,ne očajavam,lijevo ili desno neki od putova će biti otvoren za mene.Tako postižem više.Povjerenje u sebe i u druge me ubrzava.Ne trošim ništa nepotrebno.I uvijek dajem.To je pitanje koncentracije na cilj.

A onaj koji daje strostruko mu se vraća.

Ne,ne može me ništa uzrujati.Mir je u meni.

A ako se dogodi nešto loše,nije nam uvijek dano da razumijemo značenje.

Mi smo samo ljudi.Mogu to prihvatiti.

Što nam je dano? Izbor.

Što trebamo poduzeti: činiti dobro.Poput kamenčića koji bacamo u vodu šire se krugovi.

Da li je tvoj blog jedno takvo mjesto?

*******************************************************

Molim vas vaše mišljenje. S obzirom da vam želim dati vremena da odreagirate na ovaj post, narednih dva dana neću pisati novi post iako mi je inače praksa svaki radni dan napisati novi post.

prijavi hr.digg - 08:04 - Komentari (47) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com