Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 04.05.2007.

Knjiga

Danas neću pisati o nekoj postojećoj knjizi, već o jednog mogućoj knjizi.
Naime, već jako dugo mi se postavlja pitanje da li ću ja nekad napisati knjigu ili čak i više njih?
Pitao sam prije nekoliko dana i moju ženicu što ona misli o tome, a ona je rekla da iskreno misli da neću. S druge strane, meni je nekako logičnije da hoću. Volim pisati, imam o čemu pisati i mislim da bi moja knjiga mogla određenim čitateljima biti jako korisna.
O čemu će se raditi u toj knjizi? Ne znam. rolleyes Najvjerojatnije će biti nešto tipa "Sadašnji trenutak u svakodnevnom životu - kako biti tu i sada unatoč svemu". Kada će biti? I ovdje bih iskoristio jokera "Ne znam".
Ako i napišem tu knjigu, to neće biti prije nego što stvarno budem živio ono o čemu ću pisati. Jer napisati knjigu, a da 100% ne stojim iza nje sa svojim životom kao primjerom - to mi se čini (blago rečeno) glupo.
Motiv pisanja te knjige ne bi bio slava, novac i sl. Ne, motiv mora biti neki drugi - osjećaj da će to stvarno imati neki pozitivan utjecaj. Inače, zadnjih godina sam skupio ideja za više knjiga. Neke od njih bi bili romani, ali to nisam siguran da ću uspjeti jer za to treba imati i talenta kojeg ja baš i nemam. Ali zato napisati neku knjigu popularne psihologije ili nešto tog tipa, to bih teoretski mogao i sada. Ali neću sada, jer još uvijek nisam na toj razini da bih bio pravi primjer.

*****************
S obzirom da je broj posjetitelja vikendom manji za cca. 50%, do daljnjega neću više pisati post subotom.

prijavi hr.digg - 08:50 - Komentari (12) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com