Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 04.04.2007.

Blog ekipa

Osnovna namjena ovog bloga je jasno definirana - ostvariti pozitivan utjecaj. S obzirom da sam tek na početku, nema tu još nekog značajnog rezultata (ili ako ima, ja nisam obavješten o njemu). Iskreno, način na koji bih volio da se ovo razvije je ta da se stvori jedna ekipa od 5 do 10 kvalitetnih ljudi povezanih sa ovim blogom i koji zadovoljavaju sljedeće kriterije:
- da su iskreni sami sa sobom ili tome teže (ne privlači me rad sa ljudima koji umišljaju da su nešto što nisu)
- da su inteligentni (ovdje definitivno ne mislim na IQ, već više na način razmišljanja)
- da su aktivno zainteresirani za tematiku ovog bloga

I ta ekipa bi bila jedan temelj na kojeg bi se mogli nadovezivati drugi čitatelji.

Za sada je to ekipa od samog jednog člana - mene. Istina, ima i drugih čitatelja ovog bloga i inteligentni su to ljudi i neki i iskreni sami sa sobom, ali nisu aktivno zainteresirani za tematiku ovog bloga, već čitaju moj blog uglavnom zbog mene.

Za sada mi ne nedostaje motivacije da i dalje vodim ovaj blog - brojka od 50 postova govori da još nisam ni ozbiljno počeo. Nakon što se skupi dovoljan broj postova, moći ću vidjeti da li ovaj blog ima smisla za društvenu zajednicu ili ne. Ako se onda bude ispostavilo da ga skoro nitko ne čita, ili ako čita a nema neke koristi od njega, tada će ovaj blog doživjeti post Smrt, a ja ću pronaći neki novi projekt s kojim ću namjeravati ostvariti pozitivan utjecaj. No, nadam se da smo još daleko od toga. Da li će se ostvariti moja želja za jednom kvalitetnom ekipom? Stvarno ne znam, ne bi bilo čudno da bude, ako dovoljno dugo budem pisao. Do daljnjega, nastavljam (uglavnom) sam nemirnom blogerskom rijekom...

prijavi hr.digg - 08:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com