Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 28.03.2007.

Zdravlje

Zadnjih 15-20 dana i nije mi baš nešto najbolje zdravstveno razdoblje. Najprije problemi sa zubom :raste umnjak i na trenutku me je bolilo za onesvijesti se, pa zatim napadaji astme kakve već godinama nisam doživio, pa onda uz to je došao i kašalj, upaljeno grlo, prehlada, kihanje, temperatura. Da to ne bi bilo sve, dosta često mi bude oko iziritirano i crveno, najprije jedno, pa onda drugo. U trenutku pisanja ovog posta, već sam dosegao vrhunac i očekujem da ću kroz dva - tri dana biti uglavnom zdrav. Najvjerojatnije će i dalje biti problem sa zubom, ali drugo očekujem da se smiri.
No nije point ovog posta taj da se "hvalim" sa svojim zdravstvenim problemima - ne, zapravo se radi o tome da želim iskazati javno zahvalnost zbog svojeg zdravlja. Naime, ako sagledamo realno, koliko god ovi problemi bili neugodni dok su prisutni, znam od početka da je to kratkog vijeka i da ću kroz par dana opet biti dobro. I to me čini sretnim i zahvalnim. I onda se sjetim ljudi koji imaju stvarne zdravstvene probleme (rak, leukemija, teško narušeno ukupno zdravlje, invaliditet i sl.) i moja zahvalnost postaje još 10 X puta veća. Sve je stvar perspektive.
Unatoč tome što ne posvećujem dovoljno odgovornosti svojem zdravlju, u načelu inače nemam neke ozbiljne zdravstvene probleme - daleko da sam od savršenog, ali je OK. Zanimljivo je da taj praktični nemar općeprisutan kod ljudi. Kad kažem "praktični nemar" mislim na to da svi manje više pričaju kako im je zdravlje jako bitno, ali kada se pogleda što rade u praksi vidi se da postoji velika nesuglasica između onog što pričaju i što stvarno rade. Iskreno, trenutno sam i ja u toj kategoriji - nadam se da ću to promijeniti, prije ili kasnije.

prijavi hr.digg - 08:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com