Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 14.03.2007.

Moje razmišljanje o religiji i duhovnosti

Religija/duhovnost je jedna od ključnih područja ljudskog roda, ne samo sada, nego kroz cijelo njegovo postojanje. Tko zna, koliko je čovjek čudna životinja, moguće da će doći i do uništenja ljudske vrste potaknuto motivima religije. Npr. islamski svijet protiv kršćanstva i sl.
Zanimljivo da se je u ime Boga vodilo toliko ratova, gdje bi zapravo u osnovi svega toga treba biti ljubav.
Do daljnjega neću ulaziti u neku dublju analizu zašto je to tako jer trenutno ni sam nemam neke dobre argumente sa kojima bi to dovoljno dobro objasnio. Svrha ovog posta je zapravo nešto drugo - najava drugih postova koji će biti vezani za ovu tematiku. S vremena na vrijeme obraditi ću osnovne informacije vezane za sve veće svjetske religije, pa će na kraju na ovom blogu biti jedna mala kompilacija postova vezanih za komparativnu religiju. To sam oduvijek htio - znati osnovno učenje svih velikih svjetskih religija - čisto zbog opće kulture.

Inače, ako ikog zanima, moje trenutno poimanje duhovnosti je sljedeće:
- iskreno vjerujem u Boga, mada ne znam kako bih ga opisao
- vjerujem u reinkarnaciju
- vjerujem da postoje više duhovne sfere, i da razina svjesti naše duše određuje gdje ćemo biti

Moje iskustvo sa katoličkom crkvom je to da sam u srednjoj školi odlazio dvije godine svake nedjelje na misu, koliko mi je trebalo da dobijem dojam da sam ovca u mnoštvu drugih ovci - previše stvari mi je nelogično kod učenja i ponašanja katoličke crkve, tako da me uopće ne privlači, no svakome svoji gušti.
Meni osobno je sasvim svejedno, da li je netko židov, hare krišna, katolik, ateist ili slično. Ono što mislim je da je jedino bitno kakva je netko osoba - da li je dobar, pošten i sl. Jedino ne volim netoleranciju - kada netko ima potrebu mene uvjeravati i napadati jer imam drukčije gledanje religije od njih. E to stvarno ne volim...
Znam da bi me članovi određenih religija (jehovini svjedoci?) na temelju ovakvog razmišljanja vidjeli da gorim u paklu, ali eto... wave

prijavi hr.digg - 08:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com