Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 07.03.2007.

LOA model 2

Knjiga Ask and it is given je napisana kao kanalizirano učenje jednog kolektivnog duhovnog bića imena Abraham.
S obzirom da vjerujem u Boga (ili kako god vi to zvali), nemam neki problem vjerovati (barem privremeno) i u to da postoji neki dio Boga koji se zove Abraham i koji podučava LOA model. S obzirom da je uz Biti tu i sada, eksperimentalno proučavanje LOA modela najveći prioritet u ovom periodu mojeg istraživanja evolucije, i Abrahama prihvaćam kao svog mentora. To znači da ih sada imam tri.

Abraham prvenstveno uči kako da budemo sretni i ispunjeni pozitivnim emocijama. To je temelj - jer ako toga nema LOA model neće funkcionirati na predvidljiv način. To je ujedno i odgovor na komentar od Furije na prijašnji post.
U najgorem slučaju LOA neće funkcionirati kako sam ja zamislio, ali svejedno primjenjući Abrahamovo učenje moj realni optimizam će otići na jednu višu razinu. A ako smo iskreno sretni i ispunjeni pozitivnim emocijama, tada neovisno o LOA modelu, teško je imati realnost koja nam ne odgovara. Kod Abrahamovog učenja mi se jako sviđa i to što se moje načelo iskrenosti slaže sa njegovim učenjem. Naravno, sviđa mi se i to što daje vrlo upotrebljive načine kako doći do toga da budemo sretni i ispunjeni pozitivnim emocijama.

Za ovaj tjedan postavio sam dva cilja na kojima ću primjeniti LOA. Oba su vezana za faks - jednom cilju rok ističe u petak navečer, a drugom sljedeći ponedjeljak navečer. Ostvarivi su, ali nisu banalni. Da bi ih ostvario trebaju se potrefiti unutarnji i vanjski faktori. Unutarnji faktori su: nadprosječna motivacija sa moje strane, jako dobro zdravlje i kvalitetno funkcioniranje mojih mentalnih sposobnosti. Vanjski faktor je taj da mi vanjske okolnosti dopuste dovoljno vremena da ostvarim te ciljeve. Na te vanjske faktore tek djelomično imam utjecaja, pa ih tako prepuštam na odgovornost Svemiru da se on pobrine za to. I da, bitan dio tih ciljeva je da uživam po putu u njihovom ostvarenju... Za sada, nakon jednog dana rezultati su prilično dobri.

S obzirom na složenost LOA modela u narednih 30 dana se mislim prvenstveno baviti samo sa dvije knjige: Ask and it is given i Moć sadašnjeg trenutka. Sav ostali materijal vezan za područje alternative će morati biti privremeno ignoriran, barem dok mi i u praksi bolje ne sjedne LOA model.

BTW, ako mislite da je LOA model čudan, što biste onda tek rekli o modelima Steve Pavline - Subjektivna stvarnost i Polarizacija? To je weirdo i meni, a ja i nisam baš uobičajen...

prijavi hr.digg - 08:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com