Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 27.02.2007.

A što mislite o ovome?

Danas sam učinio sljedeće:
- pomogao sam da dvoje djece dobije obrok hrane
- spasio sam 1,74 m2 prašume

Osim toga sam sudjelovao i u sljedećim akcijama:
- pomoć oko toga da neka napuštena domaća životinja (pas, mačka) dobije obrok hrane
- borba protiv lova na kanandske tuljane
- nabava besplatnih knjiga za siromašne obitelji
- poboljšanje zdravstvene pomoći siromašnoj djeci
- nabavi potrebnog materijala za pomoć oboljelima od raka prsiju
- zaštita oceana
- borba protiv nasilja na ženama
- zaštita staništa velikih mačaka (tigar, leopard, jaguar)

I da, to nije sve! Još sam uz to stigao i dati bananu jednom slatkom majmunu. njami

I to sve za manje od 5 minuta.
Pa sada vi recite da ja nisam faca! cool

Super je to, da istu stvar možete i vi napravit!!! party
(Možda ne tako brzo, možda će vam trebati 6 minuta, ali ...)

Naime, sve to sam postigao zahvaljujući velikoj pomoći sljedećih adresa:
- http://rainforest.care2.com/
- http://www.therainforestsite.com/

Osim toga, obje stranice nude linkove i na ostale povezane stranice.
Sistem funkcionira tako da oglašivači na tim stranicama plate svaki put kada se učita stranica.
I onda se taj novac od oglašivača usmjeri u dobrotvornu svrhu. Samo jedan klik jednog korisnika se priznaje na dan, pa tako ako mislite 2 sata samo klikat, nemojte... :) Ali zato, 1 klik svaki dan po stranici je vrlo, vrlo dobrodošao! U samo 5 minuta možete napraviti tako puno da se je ipak nakon toga puno lakše dobro osjećati (neovisno o tome koja ste verzija). Ako vas sve do sada dovoljno ne motivira, možete razmišljati i na način da samim time što niste spremni izdvojiti 5 minuta vremena dnevno, uskratili ste svijetu svu gore navedenu pomoć - i to je definitivno istina. Zato jer se nekome ne da kliknut, neko dijete je uskraćeno za obrok. Pa vi vidite, da li vi možete ne kliknut - ja iskreno ne mogu. rolleyes

Toliko za sada, o ovome će se još pisati u nekom od budućih postova...

prijavi hr.digg - 08:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com