Blog Sadašnjeg trenutka

nedjelja, 25.02.2007.

Steve Pavlina

Nadam se da ste već svi bili na njegovom blogu. Ako niste, nema veze - možete sada. yes

Njegove postove možemo podijeliti u dvije kategorije:
1. teme kao što su samodisciplina, zdravi oblici spavanja, prehrana, postavljanje ciljeva, poboljšanje produktivnosti, kreativnost, određivanje svojih vrijednosti i sl.
2. teme kao što su model subjektivne stvarnosti i LOA-e (Law of Attraction) - uglavnom su njegovi zadnji postovi u toj kategoriji

Koliko god mi je kategorija 1 savršeno logična i jasna, toliko kategoriju 2, iskreno, trenutno baš i ne kužim. Nije da nisam pokušavao shvatiti, ali jednostavno ne ide - taj dio (pogotovo subjektivna stvarnost) mi je blago rečeno nut (weirdo). U sklopu tog dijela njegovog učenja spadaju i DVD-ovi koje on preporuča:
What the bleep do we know? i Secret te knjiga Ask and it is given

Da netko drugi priča nešto tipa Steveov model subjektivne stvarnosti - vrlo brzo bi na to stavio etiketu "gluposti". No s obzirom da se radi o nekome koga izuzetno cijenim (ne bi mi inače bio mentor) staviti ću sa strane svoju trenutnu nesposobnost razumijevanja nekih naprednijih koncepata i dodatno ću se potruditi da ih shvatim.
Zato jer to želim bolje razumjeti, naručio sam i ovih dana dobio sa Amazona ta 2 DVD-a i knjigu, pa mi sada ostaje da ih proučim. Trebati će mi neko vrijeme za to (nekoliko mjeseci?), kako budem po putu imao razmišljanja i zaključke o tome, pojavljivati će se i povezani postovi na ovom blogu. U međuvremenu će Steve sigurno dodatno pisati o tome, pa mi to možda razjasni neke nejasnoće koje imam o toj tematici.
Ovaj post je na neki način smjernica onima koji krenu na njegov blog da se ne zbune toliko sa kategorijom broj 2 i da je bolje da počnu sa kategorijom broj 1. Kategorija broj 2 je advanced level. At least to me. rolleyes

prijavi hr.digg - 08:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com