Blog Sadašnjeg trenutka

subota, 24.02.2007.

Prvih 10 postova

Nakon prvih 10 dana života ovog bloga brojevi su sljedeći:
- 1 post na dan
- dnevnih čitatelja između 5 i 10

Do daljnjega mislim zadržati tempo od jedan post na dan, i uglavnom će biti objavljeni u jutarnjim satima između 8 i 9.

Blog.hr mi u statistici mojeg bloga kaže: "u prosjeku pišete kratke postove".
Tako će ostati i dalje.

Obavjestio sam jedno 10 - 15 ljudi da imam svoj blog - neki od njih su odreagirali pozitivno, neki neutralno, većina nije nikako (tj. barem ja ne znam za njihovu reakciju). Očekivao sam poneku negativnu reakciju, ali ništa od toga za sada.

Neovisno o početnim brojkama i reakcijama, drago mi je da sam počeo pisati blog iz tri razloga:
1. on prikazuje vrlo bitan dio mene o kojem inače pričam tek sa nekolicinom ljudi - berix.blog.hr mi je signature u mojem privatnom mailu zato jer je ovaj blog dio izjave "tko sam i što mi je bitno u životu"
2. znatiželjan sam što će se iz ovog bloga izroditi, tj. koji će biti pozitivan efekt ovog eksperimenta - imam taj neki osjećaj da trebam pisati blog, iako trenutno ni sam još ne znam zašto...
3. ništa me ne košta - s obzirom da ionako imam snažnu potrebu za pisanjem, ne gubim dodatno vrijeme jer bi i pisao kao što sam i do sada. Očito ne gubim ni novac pošto je blog.hr besplatan pa ne moram plaćati nikakav hosting.

Sviđa mi se kod bloga to što sa njime nikoga ne gnjavim. Nitko ne mora čitati moj blog, osim ako to ne želi. Sasvim mi je razumljivo da će većini ljudi moj blog biti nezanimljiv - da li zbog tematike, da li zbog stila pisanja ili nečeg trećeg (loše gramatike?) - sasvim svejedno. Nije to ništa negativno - dapače, kada bi svi ljudi bili kao ja i imali iste afinitete, tada bi ovaj svijet bio strašno čudno mjesto. zujo
S druge strane, drago mi je da mogu podijeliti određena razmišljanja/ideje/iskustva sa ljudima kojima je to zanimljivo.

U ovoj fazi veseli me kada netko nešto normalno komentira (trenutno to uglavnom ide između mene i Furije mah ) jer to daje neku dodatu živost blogu. Pod "normalno" mi ne spadaju komentari tipa lanci sreće i "super ti je blog, dođi i komentiraj moj" dead
S druge strane, konstruktivne kritike / pohvale, prijedlozi i razmišljanja u komentarima su dobrodošli...

Stil pisanja i tematika će ostati manje više ista do daljnjega.

Ukratko, berix.blog.hr je preživio prvih 10 postova i ide dalje - sljedeća postaja je 50 postova. yes

prijavi hr.digg - 08:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com