Don't Look Into The Sun
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

17.12.2011., subota

Top 6 singlova?

Danas sam u glavi cijelo vrijeme sastavljao taj Top 10 singlova od ove godine i nekako mi je svaki put ponestajalo pjesama. Naime, problem je u tome što na Otvorenom radiju više nema emisije subotom Top 40 singlova. Kad sam to slušao, bio sam dobro upućen u aktualne singlove. Sad saznam za nove singlove kad ih slučajno čujem, i to najčešće na "Indie rock playlist" ili negdje slučajno na radiju. Sad sam otišao na Wikipediju vidjeti popis Number-One sinlglova od ove godine i zgražam se. Sve sami r'n'b i hip hop. Jessie J? Nicole Scherzinger? Ke$ha? Bruno Mars? Pixie Lott? A tko je Jason Derülo me ni ne zanima... Ovdje sam sastavio Top 6 (nažalost ne top 10) singlova koji su mi uistinu dobri, a tužno je što ih nema niti 10. Da smo u osamdest-nekoj godini, bilo bi ih mnogo, mnogo, jer tada singlovi (pjesme koje su se puštale na radiju) nisu bile takve da te najčešće tjeraju da ugasiš radio iste sekunde, kao sad.

1. M83 – Midnight City
Kad sam je čuo prvi put u shopping centru, pitao sam aplikaciju na svom pametnom telefonu koja je to pjesma iako sam prethodni dan stavio na mobitel cijeli M83-jev novi album. Zaljubio sam se u nju jer ima taj neki zarazni synth i čini mi se da svojim zvukom nekako iskače iz cjelokupne glazbene scene ovog vremena koja je generična i neinventivna. M83 su se stvarno potrudili, svaka im čast! Btw, iako se nalazi na mnogim godišnjim top listama, ovdje sam je stavio, ponosno na prvo mjesto, ne zato što se drugima sviđa, nego zato što je (i) meni dobra.

2. Coldplay – Every Teardrop Is A Waterfal
Ovaj singl je nešto što sam u početku odbijao voljeti, koliko god suludo zvučalo, jer kad god se Coldplay pojavi s nečim novim, svi odmah polude za njima. Na kraju sam shvatio da mi je pjesma odlična, vesela i naprosto pršti pozitivom i optimizmom.

3. R.E.M. – Überlin
R.E.M. se ove godine raspao, ali prije toga objavili su album i ova pjesma je nekako trademark tog albuma s obzirom da se jedina pušta po radijskim postajama (barem koliko sam ja čuo). Collapse Into Now je izniman album za koji se nikako ne može reći da se bend i trebao raspasti nakon njega. Baš kao što su rekli članovi benda u intervjuu jednom, dali su najbolje od sebe što su u tom trenutku mogli ponuditi. Ovaj singl to samo potvrđuje.

4. Brett Anderson – Brittle Heart
O Brettu i njegovom albumu sam pisao u prethodnim postovima.

5. Patrick Wolf – House
Čuo sam je na "Indie Rock Playlist August 2011" s tim da do tog trenutka nisam znao ni tko je Patrick Wolf niti sam znao ijednu njegovu pjesmu. Sad ih znam već nekoliko, zahvaljujući youtubeu, a moram se natjerati i da poslušam barem jedan njegov album jer mi ima odličan, duboki muški glas.

6. Adele – Set Fire To The Rain
Iako nisam neki veliki fan Adele, ova pjesma mi je dobra jer je nekako slojevita i zanimljiva izvedba.

- 00:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2011  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31