Don't Look Into The Sun
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

15.12.2011., četvrtak

Jedna zanimljiva, stara, ali nadopunjena lista

Ovaj tjedan sam se prisjećao malo svih blogova koje sam imao na blog.hr-u i tako sam našao jedan popis pjesama o suncu, koji sam sastavio na jednom svom bivšem blogu, a kako moj blog ima dvije rubrike (novo - u boxu) - "Moje recenzije" i "Razne liste", onda ćemo doprinijeti s ovim popisom dobrih pjesama o suncu, toj rubrici dok u međuvremenu čekate neke moje nove recenzijej ili trabunjanja o glazbi. Kad smo već kod trabunjanja, slušam album koji je Drowned In Sound proglasio no.1 albumom godine - The Antlers - "Burst Apart". Meni, naravno, nije tako dobar. Kažem naravno jer se meni rijetko kad sviđa nešto što je nekome drugome dobro. Radi se o dream pop, lo-fi, slowcore, fuzz-folk žanru. I koja je prva asocijacija kad vidite popis žanrova: uspavljujuće. Zaista jest, ali eto, odlučio sam im dati priliku. Zasad su mi dvije pjesme ok.

Evo famozne liste (izbacio sam pjesme koje više ne slušam i dodao nove):


Inače, da ne biste pomislili da sam snob ili hipster - da slušam samo indie albume, evo mogu reći da sam odlučio ipak preslušati album od Adele. Sad kad se prašina oko nje slegla, sad je najbolje vrijeme za to.

- 23:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2011  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31