ponedjeljak, 14.01.2008.

MA DAJ OPUSTI SE I PRIZNAJ DRUGIMA

ey.. evo.. opet se malo javljam.
kak naslov govori... hehe odlučil sam nekoje stvari podjeliti s ljudima koji me jako dugo znaju.. odma se lakše osječam i tak...
v subotu sam bil v rotoru... bilo je supeeeeeeer
mada sam cjeli dan imal osječaj da bude se nekaj pak dogodilo.. ali fala bogu nije... možda sam se na 5 min raspizdil ali.. pa zakaj da se jebem zbog ženski... nisu toga vredne...
reko rajši budem užival.. pa nek me voda gloda... heheh
i tak. sve u svemu super... danas prvi dan nastave.. bilo je ludo.. kao 1. zaspim.. kao 2.. profi onak slučajno velim kaj si dosadna jer sam mislil da me zove jedna frendica a to me profa prozvala... benjamine?? a ja : kaj si dosadna..... hehe ma sama zajebancija i tak.....

evo riječi jedne pjesme koju skoro stalno slušam... onak lepa mi je a podsječa me na moju situaciju.. heh...


plaći srce, plaći

S drugim si sada sretna,
A ja sam sam i srce me boli,
O zašto to mora biti
Kad nekog voliš da on te ne voli.

Zaboravit zar si mogla
Sve one dane, sve pjesme i suze,
Za sve je prekasno sada,
Pusti da odem, kad on mi te uze.
Plači, srce plači
Zaboravi laži njene
U vinu utopit ću tugu
I umrijet ću zbog te žene.

S drugim si sada sretna,
A mnoge suze zbog tebe sam lio,
I kako da sve to shvatim,
A tako malo od tebe sam htio.

Zaboravit zar si mogla
Sve one dane, sve pjesme i suze,
Za sve je prekasno sada,
Pusti da odem, kad on mi te uze

14.01.2008. u 20:48 • 57 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.